چرا وال استریت بیت کوین را درک نمی کند؟

چرا وال استریت بیت کوین را درک نمی کند؟
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 604 نفر

چرا وال استریت بیت کوین را درک نمی کند؟

فردی که ۱۳ سال را در وال استریت گذرانده است، ادعا می کند افرادی که در امور مالی سنتی هستند، تاریخچه یا ویژگی های پول را درک نمی کنند. جان هار، یکی از اعضای سابق بخش مدیریت دارایی گلدمن ساکس است. او مقاله ای را منتشر کرد که در آن دیدگاه های رایج در مورد بیت کوین، پول سالم و اقتصاد در وال استریت را توضیح می داد. او دلایل متعددی را فهرست کرد که چرا اعضای بخش مالی سنتی در شناخت پتانسیل بیت کوین به عنوان پول جهانی ناتوان هستند.

ناآگاهی از تاریخ اقتصادی

در یک پست وبلاگی در روز دوشنبه، هار گفت که “عملاً هیچ کس” وقت خود را صرف درک تاریخچه یا اصول اساسی پول نکرده است. به عنوان مثال، آنها ویژگی هایی که طلا را از نظر تاریخی پول غالب کرده است درک نمی کنند. ویژگی های دوام، تقسیم پذیری، قابل تشخیص بودن، قابل حمل بودن و کمیاب بودن. بیت کوین اغلب به دلیل داشتن این ویژگی ها به شدت به عنوان “طلای دیجیتال” شناخته می شود. با بسط این موضوع می توان ناتوانی وال استریت در درک بیت کوین را متوجه شد.

هار عدم درک را به آموزش خلاصه می کند. او می گوید:

کسانی که در امور مالی سنتی کار می کنند، نظری در مورد تاریخچه یا اصول پول دارند، تقریباً به طور کامل افکار آن ها توسط نظریه اقتصادی کینزی یا نظریه پولی مدرن شکل گرفته است

نظریه اقتصادی کینزی و نظریه پولی مدرن هر دو از کنترل متمرکز بر عرضه پول یک کشور برای مدیریت اقتصاد حمایت می کنند. در مقابل، بیت کوین شبیه یک پول مردمی با عرضه کاملا ثابت است که هیچکس نمی تواند آن را تغییر دهد.

سرمایه‌گذاران وال‌استریت علی‌رغم ناآگاهی‌شان، احتمالاً «تظاهر می‌کنند» که از بیت‌کوین و سایر موضوعات مالی آگاه هستند. به این ترتیب، آنها اغلب مواضع محکمی در برابر بیت کوین اتخاذ می کنند و به سادگی اعتراضاتی را که در رسانه های جریان اصلی شنیده اند تکرار می کنند.

ذهن بسته و فقدان دیدگاه

هار همچنین اعضا وال استریت را به عنوان «پیروان افراد با عملکرد بالا» توصیف کرد که بعید به نظر می‌رسد اولین پذیرندگان فناوری‌های جدید باشند. او گفت: “آنها افرادی هستند که عموماً در طول زندگی خود از قوانین پیروی می کنند و عموماً به مقامات و کارشناسان پر ادعا اعتماد دارند.”

هار نتیجه می‌گیرد که اکثر افراد در امور مالی قدیمی که مخالف بیت کوین هستند، از طریق تحقیق یا درک عمیق به نظر خود نرسیده‌اند. او می گوید ممکن است افرادی با پست های ارشد باشند که انگیزه مالی برای انتقاد از بیت کوینن دارند. از نظر تئوری، بیت‌کوین می‌تواند به مردم اجازه دهد تا ثروت خود را بدون سرمایه‌گذاری “پول” خود ذخیره کنند و این یعنی کسب‌وکار کمتری برای شرکت‌های سرمایه‌گذاری.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx