ریپل (XRP) در یک صرافی بسیار مهم لیست می‌شود

ریپل
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 5155 نفر

صرافی ارز دیجیتال LCX اعلام کرد که قصد دارد توکن ریپل، یعنی XRP را به لیست معاملاتی خود اضافه کند.

LCX، صرافی ارز دیجیتال مستقر در لیختن اشتاین، یک شرکت فین‌تک است که از سال ۲۰۱۸ در بازارهای سرمایه فعالیت می‌کند. LCX با پنج سال نوآوری، با ارائه زیرساخت‌های قوی بلاکچین، که با امنیت، کارایی و شفافیت استثنایی شناخته می‌شود، به‌طور قابل‌توجهی بر صنعت ارزهای دیجیتال تأثیر گذاشته است. این شرکت ۹ مجوز نظارتی مطابق با قوانین بلاکچین سازمان بازار مالی لیختن اشتاین را دریافت کرده است. صرافی LCX عضو مجمع جهانی اقتصاد C4IR است و توسط موسسه تحقیقات بلاکچین به عنوان یک عضو پیشگام در بلاکچین شناخته شده است.

در ۲۶ تیر ۱۴۰۲، صرافی LCX اعلام کرد که در حال آماده شدن برای فهرست کردن توکن XRP است. این رویداد قرار است در ۲۹ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران انجام شود. از این تاریخ، LCX از توکن ریپل (XRP) پشتیبانی می کند و خدمات خود برای این توکن را گسترش می دهد. به گفته LCX، رمزارز XRP یک توکن ارز دیجیتال است که در درجه اول برای انتقال سریع وجوه در خارج از مرزها و با هزینه کم استفاده می شود. ریپل به عنوان یک پل عمل می کند و به مؤسسات مالی راهی مقرون به صرفه برای مبادله ارزهای رمزنگاری شده و فیات را ارائه می دهد.

واریز XRP در ۲۹ تیر در ساعت ۱۶:۳۰ باز می شود. در ابتدا، معاملات در حالت Post-Only خواهد بود و زمانی که جفت ارزها به حداقل نقدینگی رسیدند، به حالت معاملات کامل منتقل می شود. سه جفت ارز معاملاتی که باید فهرست شوند شامل XRP/USDC، XRP/EUR و XRP/LCX می‌باشد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx