تحلیل ریپل | بررسی قیمت XRP

تحلیل ریپل
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 438 نفر

رمزارز XRP پس از ثیت ATH خود، که با خبر پیروزی در دادگاه SEC رخ داد، تقریبا ۴۶ درصد ریزش را ثبت کرده است و در زمان نگارش مقاله در حدود قیمت ۰.۵ دلار معامله می‌شود. با شکست یک حمایت مهم، وضعیت رمزارز اصلی ریپل، خیلی مساعد به‌نظر نمی‌رسد. در ادامه با تحلیل ریپل و بررسی محدوده‌های حساس نمودار با ما همراه باشید.

تحلیل ریپل

تحلیل ریپل

تحلیل ریپل در نمودار روزانه

ریپل (XRP) از آغاز سال ۲۰۲۳ و در طی ۶ ماه گذشته حرکت اصلی خود را با پیروی از یک خط روند صعودی انجام داده بود. این خط روند بارها نقش یک حمایت را برای قیمت XRP ایفا کرده بود. حتی پس از ریزش‌های شارپ و شدید اخیر بازار کریپتو و ریپل در ماه آگوست، کندل‌های روزانه بالای این خط روند بسته شدند. با این حال در تاریخ ۳۱ آگوست، قیمت با تشکیل یک کندل قرمز از این حمایت عبور کرد و کندل روزانه بعدی نیز با ظاهر خود تایید کرد که این شکست، یک شکست معتبر است.

در زمان نگارش این مقاله XRP در حدود ۰.۵ دلار نوسان می‌کند. منطقه تقاضای فعلی در حدود قیمت ۰.۴۷ دلار (باکس سبز) تشکیل شده است. با رسیدن قیمت به این منطقه احتمال ورود گاوها به بازار ریپل و افزایش مقطعی قیمت وجود دارد. همچنین حمایت اصلی قیمت ریپل کمی پایین‌تر از ۰.۴ دلار (باکس آبی) قرار دارد. این محدوده می‌تواند محل تجمع اصلی سفارشات خرید معامله گران صبورتری باشد که قصد ورود به بازار ریپل در قیمت‌های پایین‌تر را دارند. از طرفی محدوده ۰.۵۵ دلار (باکس قرمز) را می‌توان مقاومت اصلی قیمت ریپل در نظر گرفت که فعلا به نظر می‌سد قیمت دارای توان کافی برای شکست آن نیست.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx