جابجایی عظیم XRP توسط نهنگ ریپل

ریپل
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 374 نفر

داده ها نشان می دهد که یک نهنگ ریپل، ۳۸ میلیون دلار از صرافی ارز دیجیتال بایننس برداشت کرده است. آیا این می تواند یک سیگنال صعودی برای قیمت ریپل باشد؟

جابجایی عظیم توسط نهنگ ریپل

طبق داده‌های ردیاب نهنگ‌ها، وال آلرت، یک تراکنش بزرگ XRP در بلاکچین ریپل در روز گذشته مشاهده شده است. این انتقال شامل جابجایی ۹۴,۳۱۱,۳۶۰ توکن به ارزش تقریبی ۳۸ میلیون دلار بود.

از آنجایی که مبلغ درگیر در اینجا بسیار زیاد است، فرستنده این انتقال احتمالاً یک نهنگ یا شاید یک نهاد متشکل از چندین سرمایه گذار بزرگ باشد. با توجه به مقیاس زیاد، گاهی اوقات چنین معاملاتی می تواند تأثیرات محسوسی در بازار ایجاد کند. اینکه قیمت چگونه به حرکت هر نهنگی پاسخ می‌دهد به هدف دقیق انتقال بستگی دارد. اما در این مورد چرا نهنگ این انتقال را انجام داد؟ پاسخ به این سوال ممکن است در جزئیات کامل این تراکنش باشد. در اینجا جزئیات را می بینید:

ریپل

همانطور که در بالا نشان داده شده است، فرستنده، در مورد این انتقال XRP، کیف پولی بود که به صرافی کریپتو بایننس متصل بود، در حالی که گیرنده یک آدرس ناشناخته بود. چنین آدرس های ناشناخته ای به هیچ پلتفرم متمرکز شناخته شده ای وابسته نیستند و بنابراین احتمالاً به کیف پول های شخصی تعلق دارند. نقل و انتقالاتی مانند این، که در آن سرمایه گذاران سکه های خود را از صرافی به کیف پول شخصی انتقال می دهند، به عنوان “خروجی صرافی” یا outflow شناخته می شوند.

نشانه‌ای خوب برای XRP

به طور کلی، هولدرها سکه های خود را در صرافی ها نگه می دارند تا آماده فروش سریع در قیمت های مورد نظر خود باشند. با این حال، زمانی که قصد دارند سکه ها را برای مدت طولانی نگه دارند، آنها را به کیف پول های خارج از صرافی می برند. به همین دلیل، مقدار زیادی از خروج ارز می تواند بر قیمت کریپتو تاثیر مثبت بگذارد.

در مورد تراکنش فعلی، به نظر می‌رسد که نهنگ این توکن‌ها را برای اهداف بالقوه مرتبط با انباشت منتقل کرده است. و اگر واقعاً این سناریو باشد، این خروجی عظیم می‌تواند برای ارزش XRP سازنده باشد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx