مایکروسافت قصد دارد با استفاده از امواج مغزی ارزهای دیجیتال استخراج کند

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

مایکروسافت قصد دارد با استفاده از امواج مغزی ارزهای دیجیتال استخراج کند آیا قصد دارید در حوزه ماینینگ فعالیت کنید اما پول کافی برای خرید ASIC یا آخرین پردازنده گرافیکی برای استخراج ارز دیجیتال مورد علاقه خود را ندارید؟ نگران نباشید! به لطف مایکروسافت، به زودی قادر خواهید بود با استفاده از قدرت ذهن خود، […]

مایکروسافت قصد دارد با استفاده از امواج مغزی ارزهای دیجیتال استخراج کند

مایکروسافت قصد دارد با استفاده از امواج مغزی ارزهای دیجیتال استخراج کند

آیا قصد دارید در حوزه ماینینگ فعالیت کنید اما پول کافی برای خرید ASIC یا آخرین پردازنده گرافیکی برای استخراج ارز دیجیتال مورد علاقه خود را ندارید؟ نگران نباشید! به لطف مایکروسافت، به زودی قادر خواهید بود با استفاده از قدرت ذهن خود، به استخراج ارزهای دیجیتال بپردازید!

طبق اسناد سازمان جهانی مالکیت معنوی، مایکروسافت در تلاش برای تولید سیستمی است که انرژی بدن انسان را مهار کند و از آن برای استخراج ارزهای دیجیتال استفاده کند.

تبدیل بدن انسان به یک ریگ ماینینگ

این پتنت که “سیستم ارز دیجیتال با داده های فعالیت بدن” نامگذاری شده است، توضیح می دهد که بدن انسان انرژی ای تولید می کند که با هر عملکرد طبیعی فیزیکی بدن از بین می رود. در همین راستا مایکروسافت قصد دارد که دقیقاً از این انرژی استفاده کند.

به جای محاسبات پیچیده که توسط سیستم های ماینینگ انجام می شود، داده های تولید شده بر اساس فعالیت بدن می توانند اثبات کار باشد. بنابراین کاربران می توانند به طور ناخودآگاه به حل مسئله های دشوار بپردازند.

فرآیند استخراج در این سیستم پیشنهاد شده به شکلی است که کاربر تعدادی حسگر را به قسمت های مختلف بدن خود متصل می کند، و با انجام برخی فعالیت ها به صورت آگاهانه یا ناآگاهانه پاداش دریافت می کند.

سیستم استخراج مایکروسافت

سیستم استخراج مایکروسافت

به عنوان مثال، همانطور که در این پتنت آمده است، سنسورها می توانند تشخیص بدهند که کاربر در حال انجام یک کار خاص است، مانند تماشای تبلیغات یا استفاده از اینترنت. هنگامی که محرک مناسب ثبت می شود، فرآیند استخراج فعال می شود و کاربر پاداش می گیرد.

طبق این گزارش “جریان مایع بدن” و “فعالیت و حرکت اندام ها” می توانند برخی از نمونه فعالیت های بدنی باشند که حسگرها را تحریک کرده و بدین صورت فرآیند استخراج آغاز می شود.

گام بعدی در تعامل انسان و ماشین

این فرایند در اصل کاملاً ساده به نظر می رسد. یک فردی شرایط را برای انجام یک کار مشخص ایجاد می کند، مانند خواندن یک خبر به صورت کامل در ارزینجا. شخصی که این فعالیت را انجام می دهد، سنسور مشخصی را تحریک می کند که به این ترتیب یک پاسخ ضبط شده در یک هش ایجاد می شود.

اگر این هش یک سری شرایط تعیین شده در این سیستم را برآورده کند، کاربر پاداش خواهد گرفت. اما در غیر این صورت، مثلا هنگامی که کاربر کل مقاله را نخواند و یا کار دیگری را آغاز کند، آن بلوک کنار گذاشته می شود و پروسه باید دوباره از نو آغاز شود.

نحوه استخراج ارزهای دیجیتال با بدن

نحوه استخراج ارزهای دیجیتال با بدن

همانطور که در پتنت توضیح داده شده، تراکنش ها در یک بلاکچین مخصوص که برای این هدف طراحی شده، ثبت می شوند. این شبکه می تواند خصوصی باشد یا عمومی. اما شامل یک سری ارتباطات پیچیده بین شخص، رایانه یا سرور مرکزی خواهد بود که وظیفه خواندن و پردازش داده ها را بر عهده دارد. سایر بخش ها متشکل از سیستم هایی خواهند بود که مسئولیت انتشار و تأیید اطلاعات و همچنین معاملات را برعهده دارند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx