شرکت ماینینگ Canaan انتظار افزایش چشمگیری در درآمدهای خود در سال جاری دارد

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

شرکت ماینینگ Canaan انتظار افزایش چشمگیری در درآمدهای خود در سال جاری دارد در گزارش مالی سال 2020 خود، شرکت تولید کننده ریگ های ماینینگ بیت کوین Canaan اعلام کرد این شرکت انتظار دارد شاهد رشد چشمگیری در درآمدهای خود در سال 2021 باشد. این شرکت فعال در زمینه تولید تجهیزات استخراج بیت کوین، نتایج […]

شرکت ماینینگ Canaan انتظار افزایش چشمگیری در درآمدهای خود در سال جاری دارد

شرکت ماینینگ Canaan انتظار افزایش چشمگیری در درآمدهای خود در سال جاری دارد

در گزارش مالی سال 2020 خود، شرکت تولید کننده ریگ های ماینینگ بیت کوین Canaan اعلام کرد این شرکت انتظار دارد شاهد رشد چشمگیری در درآمدهای خود در سال 2021 باشد.

این شرکت فعال در زمینه تولید تجهیزات استخراج بیت کوین، نتایج مالی حسابرسی نشده خود در سال 2020 را منتشر کرده است. این گزارش مالی شامل برآورد 5.9 میلیون دلاری از درآمد خالص این شرکت در سه ماهه چهارم سال گذشته و درآمد خالص 68.6 میلیون دلاری در طول سال 2020 می شود.

افزایش چشمگیر درآمدها در سال جاری

شرکت Canaan اظهار داشت که انتظار دارد درآمد کل خالص این شرکت در سه ماهه اول سال 2021 تقریباً برابر با کل سال گذشته باشد. بخشی از این گزارش به شرح زیر است:

با شروع افزایش قیمت بیت کوین در سه ماهه چهارم سال 2020، این شرکت معتقد است که درآمدش در سال 2021 به طور قابل توجهی بهبود می یابد. این شرکت همچنین انتظار دارد که کل درآمد خالص در سه ماهه اول سال 2021 کمتر از 400 میلیون یوان معادل حدود 61 میلیون دلار نباشد.

شرکت Canaan همچنین اعلام کرد که 6.6 میلیون تراهش (Th/s) قدرت محاسباتی فروخته که 37.1٪ نسبت به 10.5 میلیون تراهش سال 2019 کاهش یافته است. اما همچنان به دلیل افزایش قیمت بیت کوین و رشد ماینینگ بیت کوین در سال گذشته، این شرکت نسبت به آینده خود در سال 2021 خوشبین است.

براساس داده های Blockchain.com، درآمد ماینرها در مقاطع خاصی از سال جاری به بالای 60 میلیون دلار افزایش پیدا کرد. اما این داده ها نشان می دهند که درآمد ماینرها در سال 2020 بالغ بر 27 میلیون دلار بوده است.

ناننگ ژانگ (Naneng Zhang)، مدیرعامل این شرکت در این گزارش گفت:

اگرچه شیوع ویروس کرونا باعث ایجاد اختلال در زنجیره تأمین شد و در نتیجه بر درآمد ما در سه ماهه چهارم سال 2020 تأثیر منفی گذاشت. اما اقتدار ما در بازار ما را قادر ساخت تا تاریخ 31 دسامبر سال 2020، قراردادهای سفارش به ارزش 174 میلیون دلار با 66 میلیون دلار پیش پرداخت با مشتریان خود امضا کنیم. بنابراین زیرساخت های موجود در شرکت ما برای رشد قابل توجه در درآمدها در سال 2021 ایجاد شده است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx