قراردادهای آتی اتریوم در بورس کالای شیکاگو راه اندازی شد!

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

قراردادهای آتی اتریوم در بورس کالای شیکاگو راه اندازی شد! بالاخره بعد از مدت ها انتظار قراردادهای آتی اتریوم (Ethereum) در بورس کالای شیکاگو (CME) راه اندازی شد. اواخر روز یکشنبه قراردادهای آتی اتریوم طبق برنامه اعلام شده در اواسط دسامبر، با قیمت 1669.75 دلار کار خود را آغاز کرد. در آن زمان قیمت اسپات برابر […]

قراردادهای آتی اتریوم در بورس کالای شیکاگو راه اندازی شد!

بالاخره بعد از مدت ها انتظار قراردادهای آتی اتریوم (Ethereum) در بورس کالای شیکاگو (CME) راه اندازی شد.

اواخر روز یکشنبه قراردادهای آتی اتریوم طبق برنامه اعلام شده در اواسط دسامبر، با قیمت 1669.75 دلار کار خود را آغاز کرد. در آن زمان قیمت اسپات برابر با 1600 دلار بود.

تاکنون این صرافی مستقر در شیکاگو 77 قرارداد معامله کرده است که بیشتر آنها در پایان ماه فوریه منقضی خواهند شد.

قراردادهای آتی توافق نامه های قانونی برای خرید یا فروش دارایی های دیجیتال با قیمت از پیش تعیین شده در یک تاریخ مشخص هستند.

قراردادهای آتی اتریوم

قراردادهای آتی Ethereum

معاملات آتی CME به صورت نقدی انجام می شوند و نرخ ها براساس داده های صرافی های عمده مانند بیت استمپ، کوین بیس، جمینای، ایت بیت و کراکن تعیین می شوند.

انتظار می رود که راه اندازی قراردادهای آتی Ethereum باعث افزایش تقاضا و در نتیجه رالی این ارز دیجیتال بشود. کیائو وانگ (Qiao Wang)، محقق و سرمایه گذار ارزهای دیجیتال و یکی از بنیانگذاران مساری روز یکشنبه در توییتی در این خصوص نوشت:

اولین موسسات مالی سنتی که اقدام به خرید بیت کوین کردند، در حال بررسی خرید اتریوم هستند و ممکن است همین الان حتی خریده باشند. و به حق ویژگی هایی مانند پرکاربردترین شبکه رمزارزها، آینده امور مالی و توانایی بالقوه این ارز در برابر تورم باعث جذابیت هر چه بیشتر اتریوم شده است.

کیائو وانگ اعتقاد دارد که ارزش اتریوم در بلند مدت به 5 هزار دلار افزایش خواهد یافت. اتریوم از زمان اعلام راه اندازی قراردادهای آتی اش در CME بیش از سه برابر رشد کرده است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx