یک چهارم جمعیت جهان تا سال 2026 از متاورس استفاده خواهد کرد

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

یک چهارم جمعیت جهان تا سال 2026 از متاورس استفاده خواهد کرد بر اساس تحقیقات جدید، تا سال 2026، 25٪ از مردم حداقل یک ساعت در روز را برای کار، خرید، تحصیل، ارتباط با دیگران و سرگرمی در متاورس سپری خواهند کرد. این بررسی که توسط شرکت تحقیقاتی و مشاوره فناوری گارتنر (Gartner) انجام شده، […]

یک چهارم جمعیت جهان تا سال 2026 از متاورس استفاده خواهند کرد

یک چهارم جمعیت جهان تا سال 2026 از متاورس استفاده خواهد کرد

بر اساس تحقیقات جدید، تا سال 2026، 25٪ از مردم حداقل یک ساعت در روز را برای کار، خرید، تحصیل، ارتباط با دیگران و سرگرمی در متاورس سپری خواهند کرد.

این بررسی که توسط شرکت تحقیقاتی و مشاوره فناوری گارتنر (Gartner) انجام شده، نشان می دهد که برندها در انتظار مهاجرت به متاورس، در حال ساخت زیرساخت هایی هستند که زندگی دیجیتال را در اختیار کاربران قرار می دهد.

یکپارچگی دنیاهای مجازی

به گفته مارتی رسنیک (Marty Resnick)، معاون شرکت گارتنر، برندها باید برای یکپارچگی متاورس با یکدیگر همکاری کنند. به گفته وی، در این دنیای مجازی کاربران خواستار تجربیات مجازی، تعاملی و سه بعدی هستند.

وی در این خصوص گفت:

در حال حاضر، فعالیت هایی همچون حضور در کلاس های درس، خرید زمین دیجیتال و ساخت خانه های مجازی در محیط های جداگانه انجام می شود. در نهایت، همه این فعالیت ها در یک محیط واحد با مقصدهای متعدد اتفاق خواهند افتاد.

رسنیک معتقد است که 30٪ از سازمان های جهان تا سال 2026 محصولات و خدمات خود را در متاورس عرضه خواهند کرد.

در این راستا، در گزارش خود، شرکت تحقیقاتی Strategy Analytics پیش بینی کرده که ارزش بازار جهانی متاورس تا سال 2026 به 42 میلیارد دلار خواهد رسیذ.

با این حال، شرکت گری اسکیل (Grayscale) در گزارش ماه نوامبر خود عنوان کرده که ارزش کل این بازار ممکن است در سال های آینده حتی به یک تریلیون دلار نیز برسد.

لازم به ذکر است که با رشد متاورس تعداد کاربران فعال این حوزه از آغاز سال 2020 تا ژوئن 2021 در حدود 10 برابر افزایش یافته است.

 

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx