۵۸ دستگاه استخراج رمزارز در تبریز کشف شد

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

۵۸ دستگاه استخراج رمزارز در تبریز کشف شد در تداوم شناسایی واحدهای غیرمجاز استخراج رمزارز، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از شناسایی و کشف ۵۸ دستگاه ماینینگ رمزارز اتریوم از یک واحد صنعتی در غرب تبریز خبر داد. به گزارزش ارزینجا، به نقل از ایرنا، عادل کاظمی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز، امروز […]

۵۸ دستگاه استخراج رمزارز در تبریز کشف شد

۵۸ دستگاه استخراج رمزارز در تبریز کشف شد

در تداوم شناسایی واحدهای غیرمجاز استخراج رمزارز، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از شناسایی و کشف ۵۸ دستگاه ماینینگ رمزارز اتریوم از یک واحد صنعتی در غرب تبریز خبر داد.

به گزارزش ارزینجا، به نقل از ایرنا، عادل کاظمی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز، امروز در جمع خبرنگاران گفت:

با دریافت گزارش مردمی و با حضور عوامل پلیس امنیت اقتصادی و جرائم آگاهی، این مرکز بزرگ استخراج غیرمجاز رمزارز شناسایی و پلمب شد.

وی با بیان اینکه در این عملیات، تعداد ۵۸ دستگاه ماینر اتریوم در محدوده‌ امور برق قراملک شناسایی و کشف شد، افزود:

در سال ۹۸، تعداد سه هزار و ۲۵۹ دستگاه، در سال ۹۹، تعداد سه هزار و ۱۶۳ دستگاه و در سال جاری نزدیک به سه هزار دستگاه استخراج رمزارز غیرمجاز توسط برق تبریز کشف و شناسایی شده است.

به گفته این مقام مسئول، مجموع کشفیات انجام شده تا کنون بیش از ۹ هزار دستگاه بوده است. کاظمی کاهش پیک بار شبکه و جلوگیری از خاموشی و همچنین مقابله با انشعابات غیرمجاز را از اهداف مهم عملیات شناسایی و کشف دستگاه های ماینینگ رمزارز عنوان کرد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx