آرون آرنولد: این رمزارزها رشد انفجاری در ماه آینده خواهند داشت!

آرون آرنولد: این رمزارزها رشد انفجاری در ماه آینده خواهند داشت!
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ یک دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 3908 نفر

آرون آرنولد: این رمزارزها رشد انفجاری در ماه آینده خواهند داشت!

آرون آرنولد (Aaron Arnold)، مجری کانال یوتیوب معروف Altcoin Daily، از هفت ارز دیجیتال نام برده که به اعتقاد او قرار است شاهد افزایش چشمگیری در ارزش خود در ماه آینده باشند.

کاردانو

اولین ارز دیجیتالی که آرون آرنولد در لیست خود قرار داده کاردانو است. به اعتقاد وی این رمزارز با فرا رسیدن موعد هاردفورک آلونزو (Alonzo) که قرار است قابلیت های قراردادهای هوشمند را ارائه دهد، پتانسیل بالایی برای افزایش قیمت دارد. آرنولد همچنین به گزارشی از CoinShares اشاره کرده که نشان می دهد در هفته گذشته، کاردانو از نظر میزان سرمایه ورودی از سمت سرمایه گذاران نهادی از بیت کوین و اتریوم پیشی گرفته است.

مدیران شرکت های سرمایه گذاری در هفته منتهی به دوشنبه، ۱۰ میلیون دلار از محصولات ADA خریداری کردند. اما بیت کوین و اتریوم به ترتیب شاهد خروج ۱۱۰.۹ و ۱۲.۶ میلیون دلار خروج سرمایه بودند.

اتریوم

دومین دارایی دیجیتال در لیست آرون آرنولد اتریوم است که به گفته او، افزایش قیمت این آلت کوین به دلیل به روزرسانی های پروتکل رخ خواهد داد. علاوه بر این، دامیننس اتر به دلیل افزایش علاقه به ارزهای دیجیتال در حال افزایش است. دلیل اول، دامیننس اتریوم همچنان رو به افزایش است. دلیل دوم، علاقه به این ارز دیجیتال نیز روند رو به رشدی دارد. مردم در حال کسب اطلاعات و یادگیری در مورد اتریوم هستند.

بیت کوین

وی بیت کوین را در رده سوم لیست دارایی های دیجیتالی قرار داده که انتظار می رود در ماه ژوئن رشد کند. بیت کوین مدتی است که در بازه مشخصی قرار گرفته و من گمان می کنم که گام بعدی صعود این ارز دیجیتال آغاز خواهد شد. به خصوص اینکه افراد مشهوری مانند ری دالیو (Ray Dalio)، مدیر میلیاردر صندوق پوشش ریسک، حمایت خود را از بیت کوین نشان داده اند.

ماتیک

چهارمین دارایی در فهرست آرون آرنولد، پلتفرم مقیاس گذاری و توسعه زیرساخت ماتیک (MATIC) است. از نظر او، کیفیت سازگاری این رمزارز با کاربران از دلایل اصلی صعود این آلت کوین خواهند بود. ماتیک اولین پلتفرم خوش ساخت و با قابلیت سهولت استفاده در مقیاس گذاری اتریوم و توسعه زیرساخت ها است.

یونی سواپ

یونی سواپ نیز (UNI) پنجمین رمزارز لیست آرون آرنولد است. از نظر این تحلیلگر ارزهای دیجیتال، دلایل اصلی رشد UNI دلایلی مانند افزایش حجم و هزینه های پایین هستند.

تورچین و چین لینک

رمزارز ششم نیز تورچین (RUNE) است که از نظر آرنولد می تواند نقش مهمی در تمرکززدایی داشته باشد. سرویس اوراکل چین لینک (LINK) نیز در آخر لیست قرار دارد. آرنولد با تشبیه چین لینک به گوگل اعتقاد دارد که این آلت کوین نیز رشد انفجاری در ماه آینده خواهد داشت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ یک دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
محسن دوست محمدی
محسن دوست محمدی
2 سال ها قبل

دوستان گرامی ارزینجا بهترین سایت در دنیا هستش همگی انتخاب بکنید واقعا اعتباری هستش

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

1
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx