آستین آرنولد: این آلت کوین ها در سال ۲۰۲۲ منفجر خواهند شد

آلت کوین ها
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ ۳ دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 4626 نفر

آستین آرنولد: این آلت کوین ها در سال ۲۰۲۲ منفجر خواهند شد

آستین آرنولد (Austin Arnold)، تریدر ارزهای دیجیتال، اعتقاد دارد که شش آلت کوین مهم در حال آماده سازی خود برای یک صعود انفجاری در سال ۲۰۲۲ هستند.

این یوتیوبر به ۱,۰۴۰,۰۰۰ دنبال کننده خود گفته که آلت کوین هایی همچون پولکادات، کاردانو و چهار پروژه دیگر شاهد افزایش چشمگیری در ارزش خود خواهند بود؛ و می توانند گزینه خوبی برای سرمایه گذاری باشند.

پالیگان

پالیگان ، اولین پروژه ای که آستین آرنولد به آن اشاره کرده است، پالیگان نام دارد. به اعتقاد او، روند حرکتی این پروژه مقیاس پذیری اتریوم بعد از یک قرارداد همکاری به ارزش ۲۰ میلیارد دلار با شرکت شرط بندی درفت کینگز (DraftKings) بسیار قدرتمند شده است.

به گفته پال لیبرمن (Paul Liberman)، مدیرعامل درفت کینگز; این شرکت قصد دارد از پتانسیل های پالیگان در پیشبرد اهداف تجاری خود استفاده کند.

پولکادات

پولکادات ، پروژه دیگری که آستین آرنولد بررسی کرده پولکادات است. او با اشاره به توییتی از موسس این پروژه، گاوین وود (Gavin Wood); گفته که ۱۹ میلیون DOT در خزانه این پلتفرم برای اهداف توسعه ای درنظر گرفته شده است.

وی اعتقاد دارد که با در نظر گرفتن این موضوع که پولکادات ماهانه ۲۳۹,۹۸۸ توکن DOT را می سوزاند; و از طرفی با راه اندازی پاراچین ها، این پروژه بیش از پیش جای پای خود را در صنعت کریپتو مستحکم خواهد کرد.

ویچین

ویچین، سومین پروژه در لیست آستین آرنولد، پروتکل مدیریت زنجیره تامین ویچین است. وی بر این موضوع تاکید کرده که با همکاری این پلتفرم با شرکت لجستیک DHL، پذیرش ویچین بیش از پیش افزایش خواهد یافت.

کاردانو

کاردانو، آلت کوین چهارم کاردانو است. از نظر او، همکاری با شرکت تلویزیون ماهواره ای DISH و همچنین همکاری با استارت آپ های افریقایی، کاردانو شانس بسیار بالایی برای افزایش قیمت خود دارد.

چین لینک

چین لینک، آلت کوین دیگر چین لینک است که به اعتقاد آستین آرنولد با بیش از ۸۴ ادغامی که در ماه سپتامبر انجام شده است، این اوراکل بنیان بسیار قدرتمندی را ایجاد کرده است. از این رو، این پروژه علیرغم عملکرد نه چندان خوب خود در ماه های اخیر، فرصت خوبی برای صعود دارد.

اتریوم

اتریوم، آخرین آلت کوین اتریوم است که به اعتقاد آستین آرنولد خود را برای یک جهش فوق العاده آماده می کند. به گفته او با آماده شدن این پروژه برای انتقال به اتریوم ۲.۰، سال آینده میلادی، سال اتریوم خواهد بود.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ ۳ دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

3 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
علی
علی
2 سال ها قبل

ایرانی حق دارد که به روز باشد ارز دیجیتال داشته باشد در جهان. حرف اول بزند

علی
علی
2 سال ها قبل

خیلی عالی بود

کیا
کیا
2 سال ها قبل

گوه خورده گفته مرتیکه سفته باز حرام خور

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

3
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx