آوالانچ خود را برای یک طوفان دیگر آماده می کند!

آوالانچ خود را برای یک طوفان دیگر آماده می کند!
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1180 نفر

آوالانچ خود را برای یک طوفان دیگر آماده می کند!

آوالانچ اخیرا موفق شد به بالاترین سطح خود یعنی ۷۵.۳۲ دلار صعود کند. این رمزارز توانایی هایش را در قراردادهای هوشمند به رخ رقبای خود کشیده و به یک تهدید جدی برای اتریوم تبدیل شده است. طبق اعلام وبسایت این پروژه، این پروتکل لایه یک قادر به پردازش ۴۵۰۰ تراکنش در ثانیه است.

داده ها نشان می دهند که AVAX موفق شده با رشد بیش از ۱۳۵ درصد قیمت خود را از کف ۳۲.۱۰ دلار ثبت شده در ۷ سپتامبر به اوج جدید خود یعنی ۷۵.۳۲ دلار افزایش بدهد. همزمان با این رشد نجومی، حجم معاملات نیز با ۲۰۰٪ افزایش به ۲.۸ میلیارد دلار رسیده است.

نمودار AVAX

نمودار AVAX

از جمله دلایل رشد چشمگیر AVAX می توان به سرمایه گذاری ۲۳۰ میلیون دلاری توسط صندوق های سرمایه گذاری، سیل عظیم نقدینگی و ارتقا و ادغام های جدید اشاره کرد.

حمایت صندوق های سرمایه گذاری

یکی از دلایلی که در رشد آوالانچ تاثیرگذار بوده، حضور صندوق های سرمایه گذاری بزرگی همچون پالیچین کاپیتال (Polychain Capital)، تری اروز کاپیتال (Three Arrows Capital) و دراگون فلای (Dragonfly) در یک برنامه سرمایه گذاری به ارزش ۲۳۰ میلیون دلار بوده است.

تا به امروز، این بزرگترین سرمایه گذاری در این پروژه بوده است. این مهم نشان می دهد که بازیگران نهادی به این رقیب اتریوم بسیار علاقه مند شده اند.

یکی از مزیت های AVAX این است که این پروژه با اتریوم کاملا سازگار است. به این معنی که تمامی توکن ها و پروژه هایی که در بستر اتریوم فعالیت می کنند، می توانند به AVAX مهاجرت کرده و از قابلیت ها و تراکنش های ارزان این پروژه بهره مند شوند.

مهاجرت نقدینگی و افزایش ارزش کل قفل شده

دلیل دومی که در رشد آوالانچ نقش داشته، تداوم مهاجرت دارایی ها از شبکه هایی مانند اتریوم به AVAX برای حضور در اکوسیستم دیفای رو به گسترش این پروژه بوده است.

اثبات مهاجرت دارایی ها را می توان در میزان ارزش کل قفل شده یافت. به گزارش دیفای لاما (Defi Llama)، ارزش کل قفل شده در AVAX از ۱۹ آگوست روند صعودی داشته و اخیرا با صعود به ۲.۱۷ میلیارد دلار به اوج خود رسیده است.

ارزش کل قفل شده

ارزش کل قفل شده

همکاری ها و ادغام ها

عامل سوم در موفقیت آوالانچ انتشار اخبار مبنی بر همکاری ها و ادغام های جدید بوده است، که این پروژه را در معرض توجه سرمایه گذاران قرار داده است.

به لطف همکاری با شرکت ورزشی تاپس (Topps) و راه اندازی توکن های NFT خود در AVAX، اکوسیستم توکن های غیرقابل معاوضه این پروژه شاهد رشد محسوسی بوده است.

یک نکته بسیار مهم این است که اخیرا جامعه آوه به عنوان یکی از بزرگترین پروتکل های دیفای، در حال بررسی راه اندازی این رمزارز در اکوسیستم AVAX است. در صورتی که جامعه آوه به این تصمیم رای مثبت بدهد، قطعا ارزش کل قفل شده این پروتکل رشد بسیاری را تجربه خواهد کرد. بنابراین باید انتظار صعود AVAX به قله های بلندتری را به زودی داشت.

به نظر شما صعود AVAX تا کجا ادامه خواهد داشت؟

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx