آیا زمان صعود آلت کوین ها به اتمام رسیده است؟

آیا زمان صعود آلت کوین ها به اتمام رسیده است؟
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 9481 نفر

آیا زمان صعود آلت کوین ها به اتمام رسیده است؟

با پایین آمدن قیمت بیت کوین، قیمت آلت کوین ها روند صعودی آغاز کردند. در این میان بعضی آلت کوین ها مانند ریپل نیز خوش درخشیدند. اما به نظر می رسد روزهای خوب صعود آلت کوین ها رو به پایان است.

ریپل 

وضعیت ریپل خوب به نظر می رسد. قیمت ریپل الگوی (falling wedge) را دنبال می کند. این الگو خبر از افزایش قیمت می دهد. ضمنا اندیکاتور RSI هم به نفع گاو ها است. به نظر می رسد ریپل تا ۰.۳۴ و سپس ۰.۴۳ دلار حرکت کند. البته فراموش نکنیم میانگین نمایی متحرک ۲۰ روزه این ارز در حدود ۰.۲۷ دلار است. این سطح مهم است. اگر ریپل از این میزان پایین تر برود، نباید به روند صعودی آن امید داشت. احتمالا تا ۰.۲۴ یعنی سطح فیبوناچی نیز پایین خواهد رفت.

روند ریپل

چین لینک

چین لینک رشد خوبی را تجربه کرد. پس از افت قیمت تا ۹ دلار با خرید در قیمت پایین مواجه شد. همین امر این ارز دیجیتال را تا ۱۴.۴۵ دلار بالا برد. سطوح فیبوناچی و RSI بیانگر این است که چین لینک رشد خودش را کرده است. احتمالا این ارز دیجیتال در بازه ی ۱۴.۴۵ و ۱۴.۸۵ دلار باقی می ماند. حتی ممکن است اصلاح شود. گرچه اگر کماکان این ارز با خرید گاو ها رو به رو شود، امکان رشد تا ۱۷.۴ دلار وجود دارد.

روند چین لینک

بیت کوین اس وی

گاو ها به شدت در تلاش هستند تا قیمت را به ۲۴۰ دلار برسانند. هرچند اندیکاتور RSI نشان می دهد که گاوها خیلی قدرتمند عمل نمی کنند. کاهش تقاضا برای خرید در قیمت بالا می تواند نشان دهنده ی این باشد که قیمت به ۲۴۰ دلاری که تارگت گاو ها بود نزدیک نمی شود. البته نمی توان خیلی قطعی در این باره صحبت کرد. 

روند <a href=

بایننس کوین

ارز رسمی صرافی بایننس در سه روز گذشته در حدود قیمت ۲۲دلار معامله می شد. در واقع این ارز در ۲۱.۷ دلار توسط گاو ها خریده می شد و در ۲۲.۹ دلار توسط خرس ها فروخته! البته اندیکاتور ها به نفع گاو ها است. گاو ها باید بتوانند مقاومت ۲۲.۹ دلاری را بشکنند.

در آن صورت قیمت ۲۴ و سپس ۲۷ دلاری مورد انتظار است. البته اگر خرس ها قیمت را از سطح حمایت پایین تر بیاورند، ادامه ی روند نیاز به بررسی مجدد دارد.

روند بایننس کوین

کریپتو دات کام

اوضاع این ارز هم خیلی به نفع گاو ها نیست. حتی به نظر می رسد تا چند روز آتی خرس ها دست برتر را داشته باشند. به هر حال پیش بینی می شود قیمت تا چند روز بین ۰.۱۵ تا ۰.۱۷ دلار بماند. بعد از شکسته شدن این سطوح حمایت و مقاومت، احتمالا باید روند دوباره بررسی کرد.

روند کریپتو دات کام

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx