اتریوم در پی اخبار مثبت از بانک سرمایه گذاری اروپا، به بالاترین حد خود رسید!

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 4540 نفر

اتریوم در پی اخبار مثبت از بانک سرمایه گذاری اروپا، به بالاترین حد خود رسید!

امروز چهارشنبه، قیمت اتریوم به بالاترین سطح خود رسید و این افزایش، در پی اخبار مثبتی بود که از اتریوم توسط بانک سرمایه گذاری اروپا به گوش رسید.

بانک سرمایه گذاری اروپا EIB از اوراق بهادار دیجیتالی ۱۲۱ میلیون دلاری خبر داد و باعث شد اتریوم از لحاظ عملکرد از بیت کوین پیشی بگیرد و با رشد بیشتری روبرو شود.

در حالی که عوامل مختلفی باعث افزایش قیمت اتـریوم می شود، اما امروز طبق خبر رویترز، این افزایش قیمت اتـریوم به دنبال آغاز فروش بانک “سرمایه گذاری اروپا” با استفاده از شبکه اتریوم بود.
اتـریوم در معاملات اولیه امروز (چهارشنبه) خود در آسیا، به ۲،۷۰۹ دلار صعود کرد، که طبق اعلام Coingecko، این قیمت، اوج گیری جدیدی برای اتـریوم است.

پلتفرم Coingecko که یک سایت ارائه دهنده معیارها و مشخصات ارزهای دیجیتال می باشد، افزایش سود ۷٪ طی ۲۴ ساعت گذشته و ۱۵.۷٪ طی هفت روز گذشته را برای اتریوم گزارش کرده است.

به گفته تحلیلگران بلومبرگ، بانک سرمایه گذاری اروپا در حال صدور اوراق بهادار ۱۰۰ میلیون یورویی دیجیتالی است و این فروش توسط گلدمن ساکس، بانکو سانتاندر و سوسیته ژنرال انجام می شود.

در تاریخ ۲۳ آوریل، سوسیته ژنرال اعلام کرد که یک اوراق بهادار ۱۰۰ میلیون یورویی به عنوان رمز امنیتی در بلاکچین عمومی اتریوم منتشر کرده است.

همه خبرها حاکی از آن است که میزان استفاده از اتـریوم توسط نهادهای بزرگ و موسسات روبه رشد بوده است .

همچنین طبق گزارش، احیای مجدد پروتکل های اتریوم، همراه با کاهش هزینه انتقال آن، می تواند محرک بیشتری برای افزایش قیمت این ارز دیجیتال باشد.

در همین حال، تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتال با نام مستعار آلتکوین شپرا ‘Altcoin Sherpa’ پیش بینی کرد که اتریوم در هفته های آینده با پتانسیل بالای خود به ۳۰۰۰ دلار خواهد رسید و نسبت به بیت کوین عملکرد بهتری خواهد داشت.

 

همراه ما باشید با معتبر ترین اخبار ارزهای دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx