مارک کوبان: سیاست های برداشتی رابین هود مانع رشد دوج کوین شده است!

  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 52783 نفر

مارک کوبان: سیاست های برداشتی رابین هود مانع رشد دوج کوین شده است!

مارک کوبان سرمایه گذار میلیاردر و علاقمند به دوج کوین، که معتقد است محدودیت های برداشت برنامه رابین هود Robinhood مانع رشد دوج کوین شده است، این مسئله را به گوش بنیانگذار رابین هود رساند. رابین هود نیز اعلام کرده که در حال کار بر روی یک راه حل است.

رابین هود، که اپلیکیشن تریدینگ محبوبی می باشد اکنون از آغاز سال جاری میلادی، شاهد افزایش خریداران ارز دیجیتال در برنامه خود بوده است، اطمینان داد که در حال کار بر روی افزایش قابلیت برداشت و سپرده گذاری است.

مارک کوبان در یک دوره ای به صورت ناشناس سرمایه گذار بیت کوین بود و اکنون به یک مدافع سرسخت دوج کوین تبدیل شده است. وی از زمانی که دوج کوین در حدقل قیمت خود بود، سرمایه گذاری در این ارز دیجیتال را آغاز کرد و اکنون شاهد موفقیت و صعود آن می باشد.

مارک کوبان در مورد برنامه رابین هود بصورت مفصل صحبت کرد و گفت:

“برنامه رابین هود یک پلتفرم تجاری نسبتا خوبی است و به کاربران امکان خرید، فروش و نگهداری ارزهای دیجیتال را می دهد و این موارد نیاز را برای یک معامله گر فراهم کرده است. اما به دلیل محدودیت های موجود در برنامه، معامله گران نمی توانند ارزهای خود را برداشت کنند و به حساب یا کیف پول دیگری ارسال کنند. شما فقط می توانید در رابین هود ارزهای دیجیتال بخرید و بفروشید.”

بنیانگذار و مدیر عامل شرکت رابین هود نیز، در توییتر نوشت:

“ما در حال کار بر روی سپرده ها و برداشت ها هستیم! نه فقط برای دوج کوین، بلکه برای تمام ارزهای موجود در اپلیکیشن رابین هود.

همچنین وی در ماه مارس گفت که رابین هود کیف پول ارز دیجیتال خود را به زودی ارائه می دهد.

لازم به ذکر است که مارک کوبان در مورد حمایت خود از دوج کوین در توییتر، توضیح داد که این ارز دیجیتال اخیرا با خرید و فروش بالایی روبرو بوده است و بیشتر از طریقBitPay خریداری می شود. اما از آنجایی که افراد عادی دوج کوین خود را خرج می کنند، این بدان معناست که مشاغل بیشتری شروع به استفاده از آن کرده اند.

مارک کوبان همچنین یکی از طرفداران (NFT) شناخته شده است و در استارتاپ هایی مانند Nifty’s ، CryptoSlam و SuperRare سرمایه گذاری کرده است. او همچنین گالری (NFT) خود را با نام Lazy.com راه اندازی کرد.

 

همراه ما باشید با معتبر ترین اخبار ارزهای دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx