مهم ترین اخبار ارزهای دیجیتال در هفته ای که گذشت

اخبار ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: 9دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 384 نفر

اخبار ارزهای دیجیتال برتر این هفته

بنیانگذاران ۳AC روابط خود را با بنیانگذار ترا فاش کردند و اعتماد بیش از حد را مقصر فروپاشی می دانند.

پس از پنج هفته از فعالیت AWOL، بنیانگذاران صندوق تامینی منحل شده ارزهای دیجیتال Three Arrows Capital (3AC)، سو ژو و کایل دیویس، از طریق مصاحبه با بلومبرگ دوباره ظاهر شدند. این دو اعتراف کردند که در نتیجه بازار صعودی چند ساله، شرکت را با اطمینان بیش از حد اداره می کردند. آن‌ها همچنین خاطرنشان کردند که با بنیانگذار ترا دوکوان رابطه  بسیار نزدیکی داشتند و علیرغم اینکه یک صندوق تامینی بزرگ را اداره می‌کردند، از اینکه استیبل کوین الگوریتمی بسیار پرخطر پروژه از بین رفت، شوکه شدند. زو و دیویس گفتند که در نتیجه این رابطه نزدیک، خطرهای احتمالی را نادیده گرفتند.

استودیو Mojang یکپارچه سازی NFT Minecraft را ممنوع می کند

استودیو بازی سازی Mojang که مسئول توسعه Minecraf هستند، ادغام توکن های غیرمثلی(NFT) را در بازی پرچمدار بسیار محبوب خود در این هفته ممنوع کردند. این شرکت به مشکلات مربوط به NFT ها اشاره کرد که با سفته بازی، حذف و کاهش قیمت در ارتباط است. این شرکت اعلام کرد: برای اطمینان از اینکه بازیکنان Minecraft تجربه ای ایمن و فراگیر داشته باشند، فن آوری های بلاکچین مجاز به ادغام NFT در سرور ما نیستند. گیمرهای مخالف رمزارزها نیز از توسعه دهنده Fornite Epic Games  خواستند که چنین ممنوعیتی نیز برای استفاده از رمزارزها اعمال کند، اما این شرکت گفت که “قطعاً ممنوعیت مشابهی را اعمال نخواهد کرد”.

 SEC لیست ۹ عدد ارزهای دیجیتال را به عنوان اوراق بهادار اعلام کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده  (SEC)به عنوان بخشی از پرونده اشان واهی; مدیر محصول سابق کوین بیس، که به انجام معاملات نهانی متهم است; تعداد ۹ ارزدیجیتال را به عنوان اوراق بهادار معرفی کرد. این نهاد توکن های Powerledger (POWR)، Kromatika (KROM)، DFX Finance (DFX)، Amp (AMP)، Rally (RLY)، Rari (RGT)، DerivaDAO (DDX)، LCX  و XYO را معرفی کرد. اینها فقط ۹ دارایی از مجموع ۲۵ دارایی مختلف بودند که ظاهراً برای معاملات نهانی استفاده می شدند.

فروش ۹۳۶ میلیون دلار بیت کوین توسط تسلا

پس از انتشار اخباری مبنی بر اینکه تسلا ۷۵ درصد از بیت کوین های خود را در سه ماهه دوم به قیمت تقریباً ۹۳۶ میلیون دلار فروخته است; کارشناسان نسبتا به این موضوع نگران نبودند. مارکوس تیلن، مدیر ارشد سرمایه گذاری در IDEG; به کوین تلگراف گفت که تسلا احتمالا بیت کوین خود را فروخته است; زیرا “ارزهای دیجیتال به عنوان عاملی برای حواس پرتی از تجارت اصلی آنها دیده می شود.” کایلی پرسل، کارشناس معاملات سهام سایت مشاوره مالی Finder; گفت که بسیاری از شرکت‌ها در بحبوحه شرایط اقتصاد کلان کنونی به سمت «تولید سرمایه به ارزهای نقدی» رفته‌اند. برخی از کاربران توییتر حتی این حرکت را “هیچ برگر” نامیدند; به این معنی که حرکت تسلا ممکن است در نهایت بی‌اهمیت باشد.

مالک دامنه ENS، Amazon.eth پیشنهاد خرید ۱ میلیون USDC در OpenSea را نادیده می گیرد

روز سه‌شنبه، دامنه Amazon.eth ENS متعلق به یک کاربر ناشناس; OpenSea پیشنهادی به مبلغ ۱ میلیون دلار را دریافت کرد. ثبت دامنه های ENS تحت نام نهادهای برجسته به امید کسب درآمد بزرگ برای معامله گران ارزهای دیجیتال به یک روش معمول تبدیل شده است. با این حال، این پیشنهاد بدون پاسخ ماند; و مشخص نیست که چرا چنین مبلغ هنگفتی نادیده گرفته شده است. بزرگترین پیشنهاد بعدی برای دامنه فقط ۶۳۰۰ USDC بوده است.

در پایان هفته، بیت کوین (BTC) 23478.96 دلار، اتر (ETH) 1598.64 دلار و XRP 0.36 دلار است. بر اساس CoinMarketCap، ارزش کل بازار ۱.۰۶ تریلیون دلار است.

در میان ۱۰۰ ارز دیجیتال بزرگ، سه آلتکوین برتر هفته عبارتند از; اتریوم کلاسیک (ETC) با ۷۱.۰۳ درصد، بیت کوین گلد (BTG) با ۵۰.۹۵ درصد و Lido DAO (LDO) با ۴۸.۶۰ درصد افزایش قیمت.

سه آلتکوین با بیشترین کاهش قیمت در هفته عبارتند از; TerraClassicUSD (USTC) با ۱۷.۰۸ درصد کاهش، Elrond (EGLD) با ۵.۰۵ درصد کاهش وICP  با ۱.۸۵ درصد کاهش

پیش بینی های هفته

یک معامله گر می‌گوید که بیت کوین ممکن است در سال ۲۰۲۳ به ۱۲۰ هزار دلار برسد

به گفته یک معامله گر ارزهای دیجیتال که توسط TechDev در توییتر منتشر شده است; قیمت بیت کوین ممکن است در سال آینده به ۱۲۰۰۰۰ دلار برسد. آنها شاخص قدرت واقعی (TSI) برای بیت کوین را به عنوان تایید تحلیل خود استفاده کرد; معیاری که از چندین محاسبات پایه برای تعیین میزان خرید یا فروش بیش از حد دارایی در یک قیمت خاص استفاده می کند. به گفته TechDev، کاهش قیمت بیت کوین از نوامبر تا کنون ادامه داشته است; و در صورت تکرار الگوهای تاریخی، بیت کوین می تواند در سال آینده به اوج ۸۰۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰۰ دلاری برسد.

 جمینی کارکنان بیشتری را تعدیل می کند

جمینی، صرافی ارزهای دیجیتال متعلق به کامرون و تایلر وینکلووس، گزارش داده است; که ۷ درصد دیگر از کارکنان خود را در این هفته اخراج کرده است. این حرکت تنها دو ماه پس از آن صورت گرفت که ;شرکت ۱۰ درصد از کارکنان خود را در نتیجه بازار نزولی فعلی اخراج کرد. این گزارش از TechCrunch  منتشر شد که; به نقل از یک منبع نزدیک به شرکت اشاره کرد که Gemini در این ماه احتمالا ۶۸ کارمند را اخراج کرده است.

FBI در مورد برنامه های ارزهای دیجیتال جعلی هشدار عمومی صادر کرد

این هفته، اداره تحقیقات فدرال ایالات متحده یک هشدار عمومی در مورد برنامه های ارزدیجیتال جعلی صادر کرد. FBI تخمین می‌زند که این اپلیکیشن‌ها تا کنون بیش از ۴۲.۷ میلیون دلار ارزهای دیجیتال کاربران را دزدیده اند. گفته می‌شود که مجرمان سایبری این اپلیکیشن‌ها را با استفاده از لوگوها و برندهای مشابه شرکت‌های ارزهای دیجیتال قانونی; برای کلاهبرداری از سرمایه‌گذاران ایجاد کرده‌اند. FBI اعلام کرد که ۲۴۴ نفر قبلا قربانی این برنامه های جعلی شده اند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx