افزایش محبوبیت ارزهای دیجیتال بین امریکایی ها

افزایش محبوبیت ارزهای دیجیتال بین امریکایی ها
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 4497 نفر

افزایش محبوبیت ارزهای دیجیتال بین امریکایی ها

ارزهای دیجیتال و در کل فناوری بلاکچین در حال حاضر یکی از جذاب ترین موضوعات در سراسر دنیا به شمار می روند. و کشورهای بسیاری در حال فراهم کردن زمینه استفاده از این دارایی ها هستند. از این رو، بررسی میزان محبوبیت و پذیرش رمزارزها بسیار حائز اهمیت شده است.

فدرال رزرو امریکا اخیرا به منظور بررسی سلامت اقتصادی ایالات متحده یک نظرسنجی با حضور ۱۱,۰۰۰ پاسخ دهنده برگزار کرد. این نظرسنجی که هر سال برگزار می شود، امسال برای اولین بار شامل سوالاتی در خصوص ارزهای دیجیتال می شد. این نظرسنجی نشان می دهد که ارزهای دیجیتال در امریکایی ها نیز محبوب شده است.

طبق داده ‌ها، به نظر می رسد که جمعیت بزرگسال ایالات متحده به ارزهای دیجیتال علاقه مند است. در این نظرسنجی ۱۲٪ از پاسخ دهندگان اعلام کرده که از رمزارزها به عنوان یک ابزار سرمایه گذاری استفاده کرده اند. و ۳٪ دیگر گفته اند که از این ارزهای نوین برای پرداخت استفاده کرده اند.

در نوامبر سال گذشته گزارشی که مرکز تحقیقات Pew منتشر کرد، نشان می داد که ۱۶٪ از امریکایی ها از رمزارزها برای ترید، سرمایه گذاری و یا پرداخت استفاده کرده بودند.

همچنین ۸۴٪ نیز گفته بودند که آنها حداقل یک بار در مورد بیت کوین، اتریوم و یا سایر ارزهای دیجیتال شنیده اند. ۲۴٪ دیگر نیز اعلام کردند که در مورد دارایی های دیجیتال بسیار شنیده اند.

 

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx