متاورس در کشورهای در حال توسعه بیشترین میزان محبوبیت را دارد

متاورس در کشورهای در حال توسعه بیشترین میزان محبوبیت را دارد
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1269 نفر

متاورس در کشورهای در حال توسعه بیشترین میزان محبوبیت را دارد

بر اساس نظرسنجی انجام شده برای مجمع جهانی اقتصاد (WEF)، هیجان برای متاورس و واقعیت مجازی در کشورهای در حال توسعه بسیار بیشتر از کشورهای با درآمد بالا است.

نتایجی که توسط شرکت تحقیقات بازار Ipsos منتشر کرده نشان می دهد که ۵۲٪ از ۲۱,۰۰۰ بزرگسالی که در ۲۹ کشور مورد بررسی قرار گرفتند با متاورس آشنا هستند. و ۵۰٪ از آنها نیز حس مثبتی در خصوص استفاده از متاورس در زندگی روزمره خود دارند.

چین، هند، پرو، عربستان سعودی و کلمبیا پنج کشور اولی بودند که دو سوم یا بیشتر پاسخ دهندگان گفتند که احساسات مثبتی نسبت به این فناوری دارند. از بین این کشورها چین و هندوستان با به ترتیب ۷۸ و ۷۵ درصد بیشترین خوشبینی را داشتند.

متاورس در کشورهای در حال توسعه بیشترین میزان محبوبیت را دارد

درصد حس مثبت به واقعیت مجازی

کشورهای پر درآمد

نکته جالب این نظرسنجی پاسخ دهندگان از کشورهای پر درآمد بودند. در این کشورها کمتر از یک سوم پاسخ دهندگان نسبت به متاورس و واقعیت مجازی حس مثبتی داشتند.

ژاپن با تنها ۲۲٪ کمترین امتیاز را به خود اختصاص داده است. پس از آن بریتانیا (۲۶ درصد)، بلژیک (۳۰ درصد)، کانادا (۳۰ درصد)، فرانسه (۳۱ درصد) و سپس آلمان (۳۱ درصد) در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

جالب است که کشورهای پردرآمد کمترین میزان آشنایی با مفهوم متاورس را داشتند. به عنوان نمونه در کشورهای فرانسه، بلژیک و آلمان میزان آشنایی کمتر از ۳۰ درصد بود.

ترکیه با ۸۶ درصد، هند (۸۰ درصد)، چین (۷۳ درصد) و کره جنوبی با (۷۱ درصد) بیشترین میزان آشنایی با متاورس را دارند. در این بین لهستان با ۲۷ درصد کمترین امتیاز را کسب کرد.

پاسخ دهندگان همچنین در زمینه هایی از جمله سبک زندگی مورد بررسی قرار گرفتند. پاسخ دهندگان کشورهای در حال توسعه مانند آفریقای جنوبی، چین و هند بر این باور هستند که متاورس می تواند تاثیر مثبتی بر زندگی مردم داشته باشند. اما در مقابل، پاسخ دهندگان اهل ژاپن، بلژیک و فرانسه باوری به تاثیرگذاری متاورس در زندگی روزمره نداشتند.

 

 

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx