گری اسکیل جزییات جدیدی از سبد سرمایه گذاری خود منتشر کرد

گری اسکیل
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2796 نفر

گری اسکیل جزییات جدیدی از سبد سرمایه گذاری خود منتشر کرد

گری اسکیل که در حال حاضر ۵۴.۳ میلیارد دلار کریپتو در اختیار دارد، جزییات جدیدی از میزان دارایی های بیت کوین و آلت کوینی خود منتشر کرده است.

این شرکت سرمایه گذاری اخیرا اعلام کرده که در تاریخ ۱۹ اکتبر ارزش دارایی کریپتویی خود به بیش از ۵۴ میلیارد دلار افزایش یافته است.

داده ها نشان می دهند که ۴۰.۵ میلیارد دلار از این سرمایه هنگفت به بیت کوین اختصاص یافته است.  براساس داده های منتشر شده توسط بای بیت (Bybt)، این شرکت ۶۴۷,۵۴۰ واحد BTC در اختیار دارد. ارزش صندوق اتریوم این شرکت نیز برابر با ۱۱,۸۵۶.۴ میلیون دلار اعلام شده است.

خرید فایل کوین و چین لینک

داده های بای بیت همچنین نشان می دهند که گری اسکیل در طول هفت روز گذشته مقادیر بیشتری از آلت کوین های فایل کوین (۲,۸۳۹ واحد) و چین لینک (۸,۱۱۸ واحد) را خریداری کرده است.

همانطور که در ارزینجا خواندید، تحلیلگران بسیاری باور دارند; که فایل کوین می تواند در تداوم روند مثبت خود، تا سطح ۱۰۰ دلار صعود کند.

مقایسه GBTC با ETF بیت کوین (BTC)

مدل گری‌اسکیل در مدت زمان طولانی از فقدان صندوق قابل معامله بورس بیت‌کوین یا ETF سود کرده است. وقتی در یک تراست بیت کوین سرمایه‌گذاری می‌کنید، سهام یک تراست می‌خرید. وقتی در صندوقی سرمایه‌گذاری می‌کنید که مستقیماً قیمت بیت کوین را دنبال می‌کند، سهام یک ETF را خریداری می‌کنید.

در واقع ETF بیت کوین در حال حاضر در ایالات متحده غیرقانونی است. از آنجایی که قیمت بیت‌کوین قابل دستکاری است، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC); بار‌ها درخواست‌های متعدد برای ایجاد ETF بیت‌کوین را رد کرده است. بنابراین از آنجایی ممکن است SEC هرگز آن‌ها تأیید نکند، بیت‌کوین تراست‌ها بهترین انتخاب هستند.

با این حال این قوانین در کانادا کمی متفاوت است. سه ETF بیت کوین شروع به کار کرده‌اند که به سرمایه‌گذاران امکان می‌دهد با هزینه کمتری در معرض این ارز دیجیتال قرار بگیرند. برای مثال صندوق قابل معامله PBE قبلاً ۱۴۶۶۰ بیت کوین به ارزش ۸۴۷ میلیون دلار را جذب کرده است. این رقابت جدید، سرمایه‌های بالقوه را از گری‌اسکیل دور کرده است و حتی حق بیمه آن، تفاوت بین قیمت سهام GBTC و بیت‌کوین اساسی هر سهم، را منفی کرده است.

در ادامه گری اسکیل اعلام کرده است که قصد دارد GBTC را به یک ETF بیت کوین تبدیل کند. این تجارت در ماه‌آوریل اعلام کرد که ۱۰۰ درصد به تبدیل GBTC به ETF اختصاص دارد. کارشناسان ETF نیز استخدام شده‌اند. با این حال، برای موفقیت این استراتژی، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) باید یک ETF بیت کوین را تأیید کند، که تاکنون از انجام آن خودداری کرده است.

در همین حال، شرکت مادر گری‌اسکیل، گروه ارز دیجیتال (DCG)، اعلام کرده است که قصد دارد تا ۲۵۰ میلیون دلار سهام GBTC را خریداری کند. DCG گفت که سهام را در بازار آزاد با پول نقد خریداری خواهد کرد. ممکن است با افزایش تقاضا از این طریق تا حدودی با پریمیوم منفی مقابله کند.

سیر تکامل گری اسکیل 

در حالی که GBTC بزرگترین تراست‌ گری اسکیل است، اما چند گزینه دیگر نیز وجود دارد. ارز‌های رمزپایه معروفی مانند اتریوم، لایت کوین و بیت کوین کش از دیگر تراست‌های این شرکت هستند. این کسب‌وکار در ماه فوریه گزارشی به نام ارزش‌گذاری اتریوم منتشر کرد تا به سرمایه‌گذاران کمک کند درباره ارز دیجیتال بیشتر بدانند. در این مطالعه به بررسی چگونگی ارزش‌گذاری اتریوم و همچنین فرآیند اجماع آن که در حال تغییر به سمت اثبات سهام است پرداخته شده است.

این شرکت در ماه مارس پنج تراست دیگر راه‌اندازی کرد و رتبه‌بندی ارزش بازار ارز‌های دیجیتال را بیشتر کرد. بیسیک اتنشن توکن، فایل‌کوین، چین‌لینک، دیسنترالند و لیورپیر نیز به لیست اضافه شدند. برخی از آن‌ها موفق‌تر از دیگران بوده‌اند. در حالی که چین‌لینک تنها ۳. ۹ میلیون دلار جمع‌آوری کرده بود، تا ۷‌ آوریل تراست دیسنترالند توانست ۱۸ میلیون دلار جمع‌آوری کند.

گری اسکیل در حال حاضر ۵۲۶ میلیون دلار دارایی را از طریق ۱۳ تراست و صندوق سرمایه‌گذاری بزرگ دیجیتال خود مدیریت می‌کند. این شرکت در حال حاضر ۴۵ میلیارد دلار دارایی را در تمام صندوق‌های خود مدیریت می‌کند.

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx