افزایش یو اس دی کوین های موجود در صرافی ها همزمان با کمرنگ شدن حضور تتر

افزایش یو اس دی کوین های موجود در صرافی ها همزمان با کمرنگ شدن تتر
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1878 نفر

افزایش یو اس دی کوین های موجود در صرافی ها همزمان با کمرنگ حضور شدن تتر

براساس گزارش منتشر شده توسط گلسنود (Glassnode) در ۱ فوریه، میزان یو اس دی کوین (USDC) موجود در صرافی ها در ماه ژانویه بیش از ۱۱۲٪ افزایش یافته و از ۴۳۱ میلیون دلار به بیش از ۹۱۵ میلیون دلار افزایش یافته است.

ارسال USDC به صرافی ها

از ابتدای سال جاری میلادی، در حدود ۱ میلیارد دلار یو اس دی کوین جدید ماین شده است که بیش از ٪۹۰ آن به صرافی های متمرکز ارسال شده است.

با وجود تقریبا نیم میلیارد یو اس دی کوین در صرافی ها، Glassnode اعتقاد دارد تریدرها قصد دارند خود را برای خرید در صورت هر گونه افت قیمت در بازار آماده کنند.

این رقم بالا موجب افزایش اطمینان سرمایه گذاران در خصوص خرید با کاهش قیمت ها خواهد شد

رشد یو اس دی کوین در ماه ژانویه ممکن است مربوط به انتشار اخباری مبنی بر قصد سرکل (Circle) برای امکان انتقال یو اس دی کوین به USD به صورت یکپارچه باشد.

براساس آمار منتشر شده توسط این شرکت، از ابتدای سال ۲۰۲۰، موجودی استیبل کوین سرکل بیش از ۹۰۰٪ افزایش یافته و از حدود ۵۰۰ میلیون به ۵.۱ میلیارد واحد رسیده است.

در مقابل، موجودی در گردش تتر طی مدت مشابه در حدود ٪۵۰۰ افزایش یافته است. با این حال، افزایش اخیر ارزش بازار تتر بیش از چهار برابر رشد USDC طی ۱۳ ماه گذشته بوده است.

سومین استیبل کوین برتر بازار از نظر موجودی در گردش، استیبل کوین دای (Dai) می باشد که با رشد ناگهانی ۳۸۰۰ درصدی خود، ارزش بازار خود را از ۴۰ میلیون دلار در ژانویه سال ۲۰۲۰ به بیش از ۱.۶ میلیارد دلار افزایش داد. استیبل کوین بایننس نیز به نام بی یو اس دی (BUSD) با رشدی ۶۰۰ درصدی در عرضه خود در مدت مشابه رشد چشمگیری داشته و در حال حاضر به ارزش بازار ۱.۴ میلیارد دلاری رسیده است.

کاهش تسلط تتر

براساس شاخص های منتشر شده توسط کوین متریکس (Coin Metric)، اخیراً تسلط تتر در بازار با حضور استیبل کوین های دیگر، به کمتر از ٪۷۵ کاهش یافته است.

میزان تسلط استیبل کوین ها

میزان تسلط استیبل کوین ها

کاهش سهم بازار تتر ممکن است تا حدودی به دلیل مشکلات قانونی این شرکت با دادستانی کل نیویورک باشد. دادستانی کل نیویورک از تریدرها خواسته که به دنبال جایگزینی برای تتر به منظور محافظت از دارایی های خود در طول روند دادرسی باشند. تتر در تاریخ ۵ ژانویه ۲۰۲۱ و در اکتبر ۲۰۱۸ به ۰٫۹۶ دلار کاهش یافته است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx