با الکمی پی (ACH)، پروژه ای که در مدت کوتاهی بیش از ۷۰۰۰% رشد کرد، آشنا شوید!

  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 4177 نفر

با الکمی پی، پروژه ای که در مدت کوتاهی بیش از ۷۰۰۰% رشد کرد، آشنا شوید!

الکمی پی (ACH)، که در دو هفته گذشته بیش از ۷۲۸۰٪ به دنبال لیست شدن در صرافی کوین بیس رشد کرده است، اعلام کرده قصد صدور یک کارت اعتباری مجازی در شبکه های مسترکارت و ویزا را دارد.

این آلت کوین کمتر شناخته شده موفق شد در جهشی ناگهانی قیمت خود را از ۰.۰۰۳ دلار به ۰.۱۸ دلار افزایش بدهد که حاکی از بیش از ۷۰۰۰٪ رشد در طی دو هفته است.

نمودار ACH

نمودار ACH

الکمی پی (Alchemy Pay) هدف از قصد خود مبنی بر صدور کارت اعتباری کریپتو را کمک به پذیرش و گسترش هر چه بیشتر رمزارزها و قابلیت پرداخت با آنها عنوان کرده است.

طبق بیانیه منتشر شده توسط الکمی پی، این کارت اعتباری کریپتو با پشتیبانی از بیش از ۴۰ رمزارز، قابل استفاده در پلتفرم های محبوبی همچون آمازون و ای بی (eBay) خواهد بود.

گفته شده که این کارت همچنین قابلیت اتصال به گوگل پی و پی پال را نیز دارد. الکمی انتظار دارد تا پایان سال جاری یا اوایل سال ۲۰۲۲ خدمات کارت اعتباری خود را راه اندازی کند.

لازم به ذکر است که الکمی پی یک درگاه پرداخت کریپتو و فیات است که در حال حاضر در ۶۵ کشور فعالیت می کند. با استفاده از خدمات پرداختی این پلتفرم کاربران قادر به دریافت پرداخت ها در قالب ارز رایج کشور خود، فارغ از نحوه و ارز پرداختی، خواهند بود.

بر اساس وبسایت این شرکت، کاربران می توانند از کارمزدهای رقابتی این پلتفرم بهره ببرند و همچنین برای هر تراکنش کریپتویی خود پاداش هایی را در قالب توکن مبتنی بر اتریوم ACH دریافت کنند. علاوه بر کاربران، شرکای تجاری الکمی پی با ادغام شدن و راه اندازی قابلیت پرداخت در این پلتفرم، با ACH پاداش می گیرند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx