برایان بروکس، رییس سابق OCC

برایان بروکس
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 9442 نفر

معرفی مشاهیر کریپتوکارنسی: برایان بروکس، رییس سابق OCC

نقل قول:

من همیشه اعتقاد داشتم این موضوع که دولت باید بلاکچین را توسعه دهد و یا در واقع فناوری یک ارز دیجیتال را ایجاد کند، به همان اندازه بی معنی است که بگوییم دولت باید آمازون یا گوگل را اداره کند زیرا این شرکت ها پایه های اصلی اینترنت هستند.

بیوگرافی:

برایان بروکس (Brian Brooks) که پیش از این رییس تیم حقوقی کوین بیس بود، یکی از ستاره های برجسته سال ۲۰۲۰ در حوزه قوانین ارزهای دیجیتال است. وی که در هاروارد و دانشگاه شیکاگو تحصیل کرده، قبل از پیوستن به بانک وان وست (One West)، سال های بسیاری در زمینه قانون خدمات مالی فعالیت کرده است.

در بانک وان وست، بروکس در کنار استیون منوچین (Steven Mnuchin) و جوزف اوتینگ (Joseph Otting) کار می کرد که بعداً به ترتیب به سمت های وزیر خزانه داری و رییس دفتر کنترل ارز امریکا (OCC) منصوب شدند.

برایان بروکس در سال ۲۰۲۰

بروکس در ماه مارس به دفتر کنترل ارز امریکا پیوست و در ماه مه با استعفای اوتینگ، به عنوان رییس این دفتر منصوب شد. سوابق وی در زمینه فینتک و ارزهای دیجیتال، همراه با علاقه گسترده مردم به بهبود پرداخت ها، منجر به افزایش فعالیت های OCC در این زمینه شد.

در تابستان، OCC اعلام کرد که بانک های دارای مجوز فدرال می توانند در حوزه حفظ و نگهداری دارایی های دیجیتال فعالیت کنند. اگر چه این تغییر به این معنی نیست که هر بانکی در این زمینه فعالیت خواهد کرد. در واقع به نوعی با این تصمیم، مشکل نبود خدمات حفظ دارایی های دیجیتال از دوش قانون گذاران برداشته شد.

ماه ها بعد، OCC حتی که یک گام فراتر رفت و اعلام کرد که این بانک ها می توانند ذخایر استیبل کوین نیز داشته باشند. همه این تغییرات باعث شد که تمرکز بروکس در حوزه ارزهای دیجیتال، با واکنش متقابل قانون گذاران و همچنین نهادهای نظارتی ایالتی همراه شود.

برایان بروکس در سال ۲۰۲۱

اگر چه دونالد ترامپ سرانجام بروکس را در ماه نوامبر به ‌عنوان نامزد رییس دفتر کنترل ارز امریکا به سنا معرفی کرد، اما به دلیل انتخابات پیش رو و برگزار نشدن جلسات سنا، وی سرانجام در ماه ژانویه تصمیم گرفت که سمت خود را ترک کند و این پست را برای نامزد جو بایدن باز بگذارد.

بعد از ترک این پست، وال استریت ژورنال در گزارشی در تاریخ ۲۰ آوریل اعلام کرد که بروکس در اول ماه مه به سمت مدیرعاملی صرافی بایننس آمریکا منصوب خواهد شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx