برداشت ۲۳۲۰۰ بیت کوین (BTC) در کمتر از یک ساعت از بیت مکس

برداشت 23200 واحد بیت کوین (BTC) در کمتر از یک ساعت از صرافی بیت مکس
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2665 نفر

برداشت ۲۳۲۰۰ بیت کوین (BTC) در کمتر از یک ساعت از بیت مکس

به دنبال اتهامات کمیسیون معاملات آتی کالاهای ایالات متحده (CFTC) به صرافی بیت مکس (BitMEX) به دلیل نقض قوانین، تریدرهایی که از این صرافی استفاده می کردند، با برداشت مقادیر زیادی بیت کوین (BTC) از این صرافی در عرض یک ساعت واکنش منفی نشان دادند.

اطلاعاتی که پلتفرم اطلاعاتی Glassnode در این خصوص منتشر کرده حاکی از آن است که کاربران ۲۳۲۰۰ واحد بیت کوین به ارزش ۲۴۳ میلیون دلار از این پلتفرم برداشت کرده اند. میزان بیت کوین برداشت شده با ۱۳٪ از موجودی کل این صرافی برابری می کند.

Glassnode افزود که مقدار بیت کوین برداشت شده بیشترین برداشت از صرافی بیت مکس در یک ساعت بوده است.

قبل از این برداشت، این صرافی  ۱۷۰ هزار بیت کوین به ارزش ۱.۸ میلیارد دلار در اختیار داشت. این تعداد بیت کوین برابر با تقریباً ۱٪ از گردش کل بیت کوین در بازار است.

کمیسیون معاملات آتی کالاهای ایالات متحده

دردسرهای بیت مکس با رگولاتوری

کمیسیون معاملات آتی کالاهای ایالات متحده شکایتی ۴۰ صفحه ای علیه صرافی بیت مکس در دادگاه منطقه جنوبی نیویورک ثبت کرده است.

بیت مکس به این متهم شده است که یک صرافی ثبت نشده را در آمریکا راه اندازی کرده و در اجرای اقداماتی مانند احراز هویت مشتری (Know Your Customer) و مبارزه با پولشویی که برای محافظت از شهروندان ایالات متحده تنظیم شده اند کوتاهی کرده است.

صاحبان این صرافی نیز توسط دادستان ایالات متحده در دادگاه منطقه ای نیویورک در یک اقدام طبقاتی جداگانه، به نقض قانون رازداری بانکی متهم شدند.

با این حال، BitMEX از طریق سخنگوی شرکت مادر خود، HDR Global اعلام کرد که این صرافی اتهامات CFTC را به هر نحوی که شده به چالش خواهد کشید.

اطمینان خاطر بیت مکس به کاربران

در این بین، صرافی بیت مکس به کاربران خود این اطمینان را داده که علیرغم تمام هیاهو و سر و صدایی که CFTC ایجاد کرده است، دارایی های آنان محفوظ خواهد بود. این صرافی افزود:

برای برطرف کردن هر گونه نگرانی احتمالی مشتریان، درخواست های در انتظار برداشت در ساعت ۱۷:۴۵ مطابق با روش های استاندارد ما پردازش شدند. ما بلافاصله در ساعت ۰۸:۰۰ ،مورخه ۰۲ اکتبر ۲۰۲۰ و سپس ساعت ۱۳:۰۰ یک فرآیند خارج از چرخه را پردازش خواهیم کرد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx