تامین مالی تروریست های سوریه با بیت کوین (BTC)

  • زمان مطالعه: ۲دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2670 نفر

تامین مالی تروریست های سوریه با بیت کوین (BTC)

برای پنهان ماندن از نظارت های پلیس، کلاهبرداران و تروریست ها ترجیح می دهند که از ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین (BTC) برای مبادلات مالی خود استفاده کنند. به همین دلیل بسیاری از کشورها در حال وضع قوانین برای ساماندهی به فعالیت در حوزه ارزهای دیجیتال هستند.

به گزارش رسانه های محلی، پلیس فرانسه در تلاش برای جلوگیری از فعالیت های تامین مالی تروریسم و پولشویی، ۲۹ نفر را دستگیر کرده است. این گروه با استفاده از بیت کوین تروریست های کشورهای دیگر را تامین مالی می کرده است.

این افراد که تحت نظر پلیس بودند، در حین تامین مالی تروریست های سوری که به ناآرامی های این کشور دامن می زدند مشاهده شده بودند.

تغییر روش تامین مالی تروریسم

به گفته واحد ضد تروریستی پلیس فرانسه این گروه در گذشته تروریست ها را از طریق پولهای سنتی تامین مالی می کرده است. اما با گذر زمان روش آنها نیز دست خوش تغییر شده است.

با این حال، این گروه که از شبکه تروریست های سوری پشتیبانی می کند، برای جلوگیری از افشا شدن هویتشان اقدام به خرید کوپن های ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۱۹ کرده بودند.

کوپن های بیت کوین در بیش از ۲۴۰۰۰ فروشگاه دخانیات در فرانسه قابل خریداری هستند. خرید کوپن های بیت کوین در این فروشگاه ها نیازی به اثبات هویت ندارد. کوپن های خریداری شده سپس برای متحدان سوری آنها ارسال می شده است. این کوپن ها ارزشی بین ۱۲ دلار تا ۱۷۹ دلار دارند.

در بیانیه پلیس در خصوص دلیل تغییر ناگهانی در روش های تامین مالی افزود:

نظارت مداوم پلیس از این شبکه های تروریستی سبب شده که این افراد بیش از پیش محتاطانه رفتار کنند و با خریداری ارزهای دیجیتال برای مخفی نگه داشتن اقدامات و هویت خود تلاش کنند.

پلیس فرانسه همچنین دو شهروند فرانسه را که ظاهراً معماران این شبکه تروریستی هستند دستگیر کرده است. به اعتقاد پلیس، این دو شخص که هر دو ۲۵ ساله هستند که از شمال شرقی سوریه فعالیت می کنند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

 

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx