افت شدید توکن های دیفای و جدال گاوها و خرس ها بر سر بیت کوین (BTC)

افت شدید توکن های دیفای و جدال گاو ها و خرس ها بر سر بیت کوین (BTC)
  • زمان مطالعه: ۳دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 6415 نفر

افت شدید توکن های دیفای و جدال گاوها و خرس ها بر سر بیت کوین (BTC)

با ثبات نسبی که بیت کوین (BTC) در چند روز گذشته تجربه کرده است، جدال بین گاوها و خرس ها شدت گرفته است. حالا گاوها به دنبال افزایش قیمت ها تا سطح ۱۱.۵ هزار دلاری و خرس ها در تلاش برای کاهش قیمت ها به سطح ۹.۸ هزار دلاری هستند.

بیت کوین در حال آماده شدن برای صعود به کانال ۱۱ هزار دلاری است اما تریدرها نباید زیاد هیجان زده شوند چون سطوح مقاومتی ۱۱۰۰۰-۱۱۲۰۰ دلاری و همچنین ۱۱۳۸۹ دلاری مانع از افزایش قیمت ها در هفته های اخیر شده اند.

شاخص ترس و طمع

شاخص ترس و طمع

در حال حاضر شاخص ترس و طمع بر روی ۴۹ قرار دارد که نشان می دهد سرمایه گذاران نسبت به وضعیت بازار خنثی هستند. اگرچه اندازه‌ گیری دقیق این شاخص دشوار است، اما قیمت و حجم معاملات بیت کوین ثابت بوده و قیمت این ارز دیجیتال نیز در بازه ۹۹۰۰ الی ۱۱,۲۰۰ دلاری باقی مانده است.

شاخص ترس و طمع

نمودار روزانه بیت کوین

همانطور که از نمودار فوق می توان دید، از تاریخ ۱۸ سپتامبر تا کنون قیمت بیت کوین در نوسان بوده است و اگر این روند ادامه داشته باشد، بیت کوین نوسان شدیدی را تجربه خواهد کرد.

همانطور که پیشتر به آن اشاره کردیم، تریدرها در انتظار هستند که قیمت بیت کوین با افزایش چشم گیری مواجه شود و به کانال ۱۱۵۰۰ دلاری صعود کند و یا اینکه به سطح ۹۸۰۰ دلاری ریزش کند. احتمالا بعد از این نوسانات شاهد افزایش معاملات خواهیم بود.

سقوط شدید توکن های دیفای

در حالی که به نظر می رسد بیت کوین به ثبات رسیده است، توکن های دیفای روند صعودی خود را از دست داده اند.

داده ها نشان می دهد که ۴۵ توکن از ۱۰۰ توکن دیفای در ۲۴ ساعت گذشته شاهد ریزش بوده و داده های یونی سواپ نیز حاکی از کاهش حجم از معاملات هستند.

نمودار روزانه حجم معاملاتی یونی سواپ

نمودار روزانه حجم معاملاتی یونی سواپ

حتی ارزهای محبوب دیفای مانند یرن فایننس (YFI)، چین لینک (LINK) و ای ای وی ایی (LEND) شاهد اصلاح شدیدی طی ماه گذشته بوده اند. ارز دیجیتال یرن فایننس در مقایسه با روزهای اوج خود که در سطح ۴۴ هزار دلاری قرار داشت، شاهد ریزش ۴۳ درصدی بوده است.

نمودار روزانه عملکرد بیت کوین

همزمان با تلاش بیت کوین و توکن ‌های دیفای برای برگشتن به روند صعودی، آلت کوین‌ها توانسته ‌اند سود اندکی کسب کنند. در حال حاضر قیمت اتر ۰.۵۰ درصد، بایننس کوین ۵.۱۹ درصد و کازماس ۸.۳۹ درصد افزایش یافته است.

بر اساس اطلاعات کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)، ارزش بازار ارزهای دیجیتال ۳۴۵.۲ میلیارد دلار و تسلط بیت کوین نیز ۵۷.۶ درصد است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx