تحقیق: پرداخت با رمزارزها در دو سال آینده افزایش چشمگیری خواهد داشت

تحقیق: پرداخت با رمزارزها در دو سال آینده افزایش چشمگیری خواهد داشت
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1124 نفر

تحقیق: پرداخت با رمزارزها در دو سال آینده افزایش چشمگیری خواهد داشت

یک مطالعه جدید که توسط یک شرکت فناوری اطلاعات انجام شده نشان می دهد که پرداخت با رمزارزها در دو سال آینده به صورت قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

موسسه تحقیقاتی کپجمینای (Capgemini) تجزیه و تحلیلی از وضعیت پرداخت های فعلی جهان با بررسی مشتریان و ذینفعان صنعت در سراسر جهان ارائه کرده است.

این اندیشکده همچنین آمارهای ارائه شده توسط بانک تسویه حساب های بین المللی، بانک مرکزی اروپا، صندوق بین المللی پول، بانک جهانی و دیگر بانک های مرکزی را بررسی کرده است.

کپجمینای در گزارش خود آورده است که در حال حاضر کمتر از ۱۰ درصد از مصرف کنندگان در سراسر جهان از ارزهای دیجیتال برای پرداخت استفاده می کنند.

با این حال، این موسسه تحقیقاتی پیش بینی می کند که تقریباً ۴۵ درصد از مشتریان از این روش پرداخت نوظهور در ۱ الی ۲ سال آینده استفاده خواهند کرد. کپجمینای دلیل این افزایش را نیاز فزاینده به پرداخت های فرامرزی و همچنین نگرانی در خصوص هزینه بالای تراکنش ها عنوان کرده است.

عدم بلوغ بازار کریپتو

این موسسه همچنین خاطر نشان کرد که کارت های اعتباری کریپتو در این زمینه پیشتاز هستند:

نوسانات بازار رمزارزها نشان دهنده عدم بلوغ این بازار است. با این وجود، کارت های اعتباری، پیشگام فضای پرداخت های کریپتویی هستند که توسط بازیگران این عرصه برای ایجاد یک اکوسیستم پخته و بالغ عرضه می شوند.

با این حال، این مطالعه با در نظر گرفتن واکنش های متفاوت دولت ها در سراسر جهان در خصوص رمزارزها، همچنان معتقد است که چشم انداز ارزهای دیجیتال و استیبل کوین ها مبهم است.

کپجمینای همچنین اعتقاد دارد که کشورهای روسیه، هند و امارات متحده عربی در پذیرش و قانون گذاری دارایی های دیجیتال و استیبل کوین ها دارای ظرفیت های بیشتری در مقایسه با سایر کشورها هستند.

در همین حال، این مطالعه از کشورهای دیگر مانند چین و مصر نام برده که به دلیل افزایش روزافزون خطرات این فضا، اقدام به ممنوعیت دارایی های دیجیتال کرده اند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx