تحلیلی جامع اما کوتاه بر بیت کوین و ۱۰ ارز دیجیتال مهم

این هفته می تواند هفته ی پر سودی باشد!
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2764 نفر

تحلیلی جامع اما کوتاه بر بیت کوین و ۱۰ ارز دیجیتال مهم

در این چند روز بازار ارزهای دیجیتال یک ثبات نسبی را تجربه کرد. اما به نظر می رسد این آرامش قبل از طوفان است. برای بسیاری از ارز های دیجیتال روند صعودی پیش بینی می شود.

بیت کوین

هنوز تعداد زیادی عقیده دارند که بیت کوین می تواند جانشین طلا باشد. چرا که این روزها دنیا به سمت توسعه ی تکنولوژی پیش می رود. پس از افزایش بیت کوین، افرادی شروع به برداشت سود خود کردند. همین باعث شد قیمت تا ۱۰۵۶۹ دلار پایین بیاید. البته دست برتر با گاو ها بود و دوباره قیمت را بالا بردند.

به نظر میرسد گاوها هنوز هم در قدرت هستند. اگر قیمت به ۱۱۳۷۷ برسد، تا ۱۱۸۷۰ دلار بالا می رود. و اگر این قیمت را بدست آورد، باید منتظر رالی قیمت تا ۱۴۰۰۰ دلار باشیم. البته درباره ی بیت کوین باید خیلی مراقب بود. اگر میانگین متحرک نمایی این ارز به سمت ۹۸۴۰ که قبلا هم بود برگردد، دوباره قیمت به سمت ۱۰۰۰۰ تا ۱۰۵۰۰ دلار حرکت می کند.

اتریوم

اتریوم اوضاع خوبی دارد. البته الان در فاز اصلاح است. پیش بینی می شد در این زمان قیمتش از این پایین تر بیاید که نیامد. این یعنی تقاضا برای آن هنوز هم بسیار بالا است. گاوها در تلاش هستند تا قیمت از ۳۳۲ دلار بالاتر برود. با این اتفاق اتر ۳۶۶ دلاری و سپس ۴۸۰ دلاری در راه است.

البته اگر به هر دلیلی از ۳۳۲ دلار بالاتر نرود، تا حدود ۲۸۴ دلار امکان سقوط دارد.

ریپل

با افزایش خوب قیمت ریپل، در حال حاضر بسیاری در حال برداشت سود خود از این افزایش هستند. البته به نظر می رسد گاوها هنوز هم در تلاش هستند تا قیمت را بالا ببرند. اگر سقف ۰.۲۵ رد شود، باید منتظر ریپل ۰.۲۸ دلاری باشیم.

بیت کوین کش

پس از ۴ ماه درگیری بین خرس ها و گاوها، قیمت این ارز از ثبات خارج شد. اگر قیمت آن تا سه روز بالاتر از ۲۸۰ دلار بماند، می توان نتیجه گرفت که روند صعودی شروع شده است. پیش بینی می شود هدف اول این ارز ۳۶۰ و سپس ۴۰۰ دلار باشد. اگر چنین اتفاقی نیفتاد، نباید انتظار رشدی برای این ارز داشت.

بیت کوین اس وی

این ارز در تلاش است تا از سطح ۲۷۷ عبور کند. البته نمی توان خیلی به آن امیدوار بود. اگر این ارز در قیمت های بالاتر با تقاضا رو به رو شود، ممکن است تا ۳۰۸ دلار بالا برود.

کاردانو

کاردانو بیت ۰.۱۳ تا ۰.۱۵ دلار باقی مانده است. این نشان از درگیری شدید بین خرس ها و گاوها است. اگر قیمت این ارز به زیر میانگین متحرک ۲۰ روزه یعنی ۰.۱۲۸ دلار برسد، یعنی گاوها موفق نبوده اند و قیمت تا ۰.۱۱ افت می کند.

اگر از ۰.۱۵ بالا رود یعنی باید منتظر قیمت ۰.۱۷ دلاری باشیم.

لایت کوین 

لایت کوین از حالت ثبات خارج شد و یک روند رو به بالا را پیش گرفت. البته به نظر می رسد بهتر است برای تحلیل این ارز، کمی بیشتر صبر کنیم.

کریپتو دات کام

هدف این از صعود تا ۰.۱۷۴ دلار بود. اما متاسفانه وقتی به ۰.۱۶۹ دلار رسید، بسیاری شروع به برداشت سود خود کردند. همین امر ادامه روند صعودی را متوقف کرد. البته خبر خوب آن است که قیمت از ۰.۱۵ دلار پایین تر نیامد. برای همین انتظار افزایش قیمت وجود دارد.

به صورت یک قاعده کلی دوره ی اصلاح قیمت بین ۳ الی ۵ روز است. اگر بیشتر از این طول بکشد، پیش بینی روند صعودی برای آن دشوار است. 

باینسس کوین

در رابطه با ارز رسمی صرافی بایننس، به نظر می رسد دست برتر با گاو ها است. میانگین متحرک نمایی بیست روزه نیز این موضوع را تایید می کند. پیش بینی می شود قیمت تا ۲۲.۹ دلار بالا بروند. در این صورت تا ۲۴ دلار نیز مورد انتظار است.

EOS

اوضاع این ارز هم به نفع گاوها است. اگر قیمت آن از ۳.۱۱ عبور کند، احتمالا یک رالی قیمت تا ۳.۸ دلار در انتظار است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx