تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو، بایننس کوین

  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ یک دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1888 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو، بایننس کوین

عبور ارزش بازار بیت کوین، برترین ارز دیجیتال بازار، از یک تریلیون دلار باعث جذب سرمایه بیشتر به بازار رمزارزها شده و به این ترتیب ارزش برخی از آلت کوین ها رشد چشمگیری داشته است. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

با عبور بیت کوین از بازه مقاومتی ۵۲۵۹۹ دلاری،‌ روند صعودی این ارز قدرتمندتر شده است. با تداوم این روند صعودی،‌ انتظار می رود بیت کوین به صعود خود تا بازه ۶۰۹۷۴ دلاری ادامه بدهد.

نمودار بیت کوین

میانگین های متحرک صعودی هستند و شاخص RSI در محدوده اشباع خرید قرار دارد که نشان می دهند گاوها دست بالا را دارند. با این وجود اگر بیت کوین روند نزولی به خود بگیرد، این ارز ممکن است به نقطه میانی این کانال صعودی نزول کند. در صورت حفظ سطح حمایتی این نقطه میانی، بیت کوین ممکن است دوباره به سمت هدف خود یعنی بازه ۶۰۹۷۴ دلاری حرکت کند. اولین نشانه ضعف بیت کوین،‌ نزول به زیر نقطه میانی این کانال خواهد بود. درصورت چنین اتفاقی روند حرکتی بیت کوین ممکن است تغییر مسیر بدهد و نزولی شود.

تحلیل اتریوم (ETH)

پس از عبور از بازه مقاومتی ۱۸۶۹.۴ دلاری در ۱۸ فوریه، اتریوم موفق شد از بازه روانی ۲۰۰۰ دلاری عبور کند.

نمودار اتریوم

میانگین های متحرک صعودی هستند و شاخص RSI در محدوده اشباع خرید قرار دارد که نشان دهنده برتری گاوها در بازار این آلت کوین هستند. حالا که اتریوم از بازه ۲۰۰۰ دلاری عبور کرده، می توان انتظار صعود تا ۲۵۱۵ دلار را داشت. اما درصورت نزول اتریوم از بازه ۲۰۰۰ دلاری و شکست میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۷۱۴ دلار)، می توان گفت که تریدرها به دنبال کسب سود هستند.

تحلیل کاردانو (ADA)

در تداوم روند صعودی خود کاردانو به آهستگی به سمت بازه مقاومتی ۰.۹۸ دلاری در حرکت بود. با توجه به صعودی بودن میانگین های متحرک و قرار داشتن شاخص RSI در محدوده اشباع خرید این ارز بالاخره موفق از بازه یاد شده عبور کند.

نمودار کاردانو

حالا انتظار میرود که کاردانو در تداوم صعود خود، تا بازه ۱.۲۵ و سپس ۱.۵۰ دلاری صعود کند. اولین نشانه تضعیف شدن روند حرکتی کاردانو نزول به زیر بازه مقاومتی یاد شده و شکست میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۷۴ دلار) خواهد بود. در این صورت این رمزارز ممکن است تا ۰.۶۸ دلار نزول کند. در این صورت، خرس ها کنترل را به دست خواهند گرفت.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

بایننس کوین شاهد صعودی عمودی شکل در روزهای اخیر بوده است. شاخص RSI بالای ۹۴ قرار گرفته که نشان می دهد حجم خریدها به شدت افزایش یافته است.

نمودار بایننس کوین

به دلیل ترس از جا ماندن، تریدرها حتی در قیمت های بالا دست به خرید میزنند. معمولا در چنین روندهایی، قیمت ها به صورت ناگهانی کاهش می یابد. در این صورت، تریدرهای کوتاه مدت اولین کسانی هستند که دارایی خود را می فروشند و با این اقدام خود باعث عمیق تر شدن اصلاح می شوند. بایننس کوین در روند صعودی چشمگیر خود موفق شد تا بازه ۳۴۶ دلاری صعود کند.

اما همانطور که دم بلند کندل استیک نشان می دهد، برخی از تریدرها اقدام به فروش و کسب سود کردند. همین مسئله باعث کاهش ۴۰ دلاری قیمت این ارز شد. درصورتی که حجم فروش کاهش یابد و در عین حال گاوها خریدهای خود را افزایش بدهند و بایننس کوین موفق به عبور از بازه ۳۴۸.۶۹ دلاری شود، می توان انتظار صعود تا ۴۰۰ دلار را داشت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ یک دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
رضا
رضا
3 سال ها قبل

سرمایه گذاری کنید رو ارزهای دیجیتال ، حتی با مقدار کم ، رو ارز هایی سرمایه گذاری کنین که در موردشون تحقیق کردین ، و سعی کنین حداقل این سرمایه گذاری دو سال به بالا باشه

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

1
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx