تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، بایننس کوین، پولکادات و نم

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، بایننس کوین، پولکادات و نم
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1568 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، بایننس کوین، پولکادات و نم

بیت کوین در حال حاضر در دوران اصلاح خود به سر میبرد، رشد مجدد قیمت بیت کوین می تواند باعث افزایش قیمت آلت کوین ها نیز بشود. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

بیت کوین به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۷,۴۴۱ دلار) نزول کرده که بیانگر آغاز اصلاح عمیق تری است. سطح حمایتی بعدی میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۴۱,۰۶۶ دلار) خواهد بود. از تاریخ ۹ اکتبر تا به امروز قیمت بیت کوین زیر این بازه حمایتی بسته نشده است، بنابراین این بازه از اهمیت بسیاری برخوردار است.

نمودار بیت کوین

احتمال می رود که گاوها از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه دفاع کنند. درصورتی که قیمت از این میانگین افزایش پیدا کند، این موضوع بیانگر خرید توسط گاوها و همچنین دیدگاه صعودی این ارز خواهد بود. اما میانگین های متحرک و شاخص RSI زیر نقطه میانی قرار دارند که نشان می دهند گاوها در حال از دست دادن کنترل خود در بازار هستند. نزول قیمت به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه، نشان خواهد داد که عرضه از تقاضا بیشتر است و تریدرها با عجله در حال کسب سود هستند. چنین چیزی می تواند حتی باعث کاهش قیمت بیت کوین تا ۳۸۰۰۰ شود. درصورت شکست این بازه، بازه های حمایتی بعدی بازه های ۳۲۰۰۰ و ۲۸۸۵۰ دلاری خواهند بود.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

از تاریخ ۲۰ فوریه اصلاح بایننس کوین آغاز شده که نشان می دهد تریدرها در حال کسب سود بعد از صعود چشمگیر این ارز در ۱۹ فوریه هستند. با این وجود از ۲۵ فوریه شیب نزول تند نبوده است که نشان می دهد ترس به تریدرها غالب نشده است.

نمودار بایننس کوین

در حال حاضر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۹۴ دلار) مسطح شده و شاخص RSI بالای نقطه میانی قرار گرفته است که نشان دهنده توازن بین عرضه و تقاضا است. اما نزول قیمت به زیر این میانگین، نشان خواهد داد که عرضه از تقاضا بیشتر است. این مسئله ممکن است باعث نزول هر چه بیشتر تا ۱۶۷ و سپس ۱۱۸ دلار بشود. درصورتی که بایننس کوین از خط روند نزولی عبور کند، ممکن است حجم خرید دوباره افزایش پیدا کند و همین مسئله باعث افزایش قیمت به ۲۸۰ و سپس ۳۰۰ دلار بشود.

تحلیل پولکادات (DOT)

پولکادات در حال حاضر در روند صعودی خود دچار اصلاح شده است. دم بلند کندل استیک در ۲۳ و ۲۶ فوریه نشان می دهد که گاوها در حال تلاش برای دفاع از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۰.۴۹ دلار) هستند.

نمودار پولکادات

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه مسطح شده و شاخص RSI به سمت مرکز رو به نزول است که بیانگر ضعیف شدن قدرت روند صعودی است. عبور قیمت از بازه ۳۵.۶۶ دلاری می تواند باعث افزایش قیمت این ارز تا ۴۲.۲۸ دلار بشود. عبور این بازه باعث صعود تا ۵۰ دلار خواهد شد. درصورت نزول به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و بازه ۲۵.۷۸ دلار، می توان انتظار سقوط را تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲۲.۳۳ دلار) داشت.

تحلیل نم (XEM)

گاوها در تاریخ ۲۶ فوریه از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۴۷ دلار) دفاع کردند. این مسئله نشان می دهد که دیدگاه همچنان صعودی است و تریدرها در سطوح پایین به خرید خود ادامه می دهند.

نمودار نم

میانگین های متحرک صعودی هستند و شاخص RSI بالای ۶۳ قرار دارد که نشان می دهند این آلت کوین مسیر همواری برای صعود دارد. در صورت افزایش قیمت از سطوح فعلی، نم می تواند تا ۰.۷۶ دلار صعود کند. در صورت عبور از این مقاومت، نم می تواند تا ۰.۹۶ دلار صعود کند. اما در صورت نزول قیمت به زیر ۰.۵۰ دلار، این ارز در روزهای آتی قیمت خود را قبل از آغاز روند جدید تثبیت خواهد کرد. نزول و بسته شدن زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه بیانگر اصلاح عمیق تری خواهد بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx