تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، سولانا، ریپل و پولکادات

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، سولانا، ریپل و پولکادات
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1410 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، سولانا، ریپل و پولکادات

بیت کوین همچنان تحت فشار است اما ممکن است برخی از آلت کوین ها بتوانند به روند صعودی خود ادامه بدهند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

گاوها دوباره با کاهش قیمت به خط گردن الگوی سر و شانه، حجم خرید را افزایش دادند اما دم بلند کندل استیک نشان دهنده کسب سود در سطوح بالا است. دیدگاه بازار در خصوص بیت کوین به نظر می رسد از خرید به هنگام کاهش قیمت به فروش در رالی ها تغییر کرده است.

نمودار بیت کوین

درصورتی که قیمت به زیر خط گردن نزول کند، الگوی سر و شانه کامل خواهد شد. اگر این اتفاق بیفتد،‌ BTC ممکن است تا ۳۱۶۵۳ دلار سقوط کند. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۳۲۹۷ دلار) شیب نزولی دارد و شاخص RSI زیر ۳۶ قرار دارد که بیانگر سلطه خرس ها است. با این وجود به نظر نمیرسد که گاوها به آسانی تسلیم شوند.

آنها برای توقف روند نزولی در بازه حمایتی ۴۳۰۰۰ – ۴۰۰۰۰ دلار تلاش خواهند کرد. اما در صورتی که این سطح شکسته شود، سقوط شدید خواهد بود. اما در صورت افزایش قیمت از سطوح فعلی و عبور از ۵۱۵۵۰ دلار، بیت کوین ممکن است تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه صعود کند. عبور از مقاومت ۶۰۰۰۰ دلار،‌ نشان دهنده بازگشت مجدد گاوها به بازی خواهد بود.

تحلیل سولانا (SOL)

در چند روز گذشته سولانا در بازه ۴۰ – ۴۹.۹۹ دلاری قرار گرفته است. تثبیت نزدیک سقف این بازه نشانه مثبتی است و نشان می دهد که تریدرها عجله ای برای کسب سود ندارد.

نمودار سولانا

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۲.۸۶ دلار) شیب صعودی دارد و شاخص RSI بالای ۶۵ قرار دارد که بیانگر هموار بودن مسیر صعودی است.درصورتی که گاوها قیمت را بالای بازه روانی ۵۰ دلار حفظ کنند،‌ روند صعودی ممکن است ادامه یابد. در این روند، هدف رسیدن به بازه های ۶۰ و ۶۹ دلاری خواهد بود. اما درصورت نزول به زیر ۵۰ دلار، SOL به احتمال بالا در روزهای آتی در همان بازه دوران تثبیت خود را سپری خواهد کرد. در صورت نزول به زیر ۴۰ دلار، این دیدگاه صعودی باطل خواهد شد.

تحلیل ریپل (XRP)

ریپل در حال حاضر در مثلث متقارن ترید می شود که معمولا به عنوان یک الگوی ادامه دار عمل می کند. درصورت عبور قیمت از خط مقاومت مثلث، ریپل می تواند تا بالاترین سطح ۵۲ هفته ای اخیر خود یعنی ۱.۹۶ دلار صعود کند.

نمودار ریپل

بسته شدن قیمت بالای سطح ۱.۹۶ دلار، آغازگر روند صعودی دیگری خواهد بود. در این روند جدید می توان انتظار صعود ریپل را تا ۲.۶۸ دلار داشت. شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد ولی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۴۳ دلار) نزولی شده که بیانگر دفاع احتمالی خرس ها از این خط مقاومت است. اما در صورت نزول XRP از این مقاومت، این آلت کوین در روزهای آتی در بازه قرار خواهد گرفت. اگر قیمت به زیر این مثلث نزول کند، XRP حتی ممکن است در روند نزولی خود تا ۰.۸۸ دلار سقوط کند.

تحلیل پولکادات (DOT)

پولکادات در ۱۴ مه از مقاومت پیش روی خود عبور کرد و در سطح ۴۴ دلار بسته شد. روز بعد این روند صعودی ادامه پیدا کرد و این آلت کوین تا بالاترین سطح تاریخی خود یعنی ۴۹.۷۸ دلار صعود کرد. اما گاوها در حفظ قیمت موفق نبودند و با کسب سود این آلت کوین به زیر ۴۴ دلار دوباره نزول کرد.

نمودار پولکادات

درصورتی که روند نزولی DOT بیش از این ادامه پیدا نکند، این موضوع نشان دهنده خرید در سطوح پایین خواهد بود. در این شرایط گاوها می توانند یکبار دیگر برای عبور از سطح روانی ۵۰ دلار تلاش کنند. در این صورت با آغاز روند صعودی جدیدی، می توان انتظار صعود تا ۶۳.۶۸ دلار را داشت. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۹.۵۴ دلار) شیب صعودی دارد و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که بیانگر هموار بودن مسیر صعودی است. اما درصورت نزول به زیر ۴۴ دلار، DOT ممکن است تا میانگین های متحرک نزول کند. شکست این حمایت ها ممکن است باعث سقوط تا ۳۲.۵۰ دلار شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx