تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2127 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین

آلت کوین ها با اصلاح عمیقی روبه رو شده اند و بیت کوین نیز در تلاش برای حفظ سطح حمایتی خود است. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل اتریوم (ETH)

در چند روز گذشته اتریوم نزدیک سطح مقاومتی ۶۲۲.۸ دلاری پیش روی خود به ثبات رسیده است. معمولا ثبات قیمت ها نزدیک یک سطح مقاومتی نشانه خوبی است چون نشان می دهد که گاوها علاقه ای به فروش و کسب سود ندارند.

نمودار روزانه اتریوم

درصورتی که گاوها موفق به حفظ قیمت اتریوم بالای ۵۶۰ دلار شوند، احتمال افزایش قیمت تا سطح مقاومتی ۶۳۵.۴ دلاری وجود دارد. و درصورت عبور از این سطح، اتریوم می تواند تا ۸۰۰ دلار صعود کند.اما بر خلاف این نظریه، در صورتی که گاوها با تلاش های متعدد موفق به افزایش قیمت از سطح ۶۲۲.۸ دلاری نشود، این مسئله ممکن است به فروش و کسب سود منجر شود.درصورتی که اتریوم به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۴۸ دلار) ریزش کند، این مسئله حاکی از ضعیف شدن روند صعودی اتریوم خواهد بود. و در صورت نزول به زیر این سطح، اتریوم تا ۴۸۸.۱ دلار ممکن است سقوط کند.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

با نگاه به وضعیت نمودار در چند روز گذشته می توان اینگونه نتیجه گیری کرد که خرس ها به خوبی موفق شده تسلط خود را به رخ گاوها بکشند.

نمودار روزانه بایننس کوین

درصورتی که خرس ها موفق به کاهش قیمت به زیر میانگین های متحرک بشوند، بایننس کوین می تواند تا ۲۵.۶۶ دلار سقوط کنند. این بازه، سطح حمایتی مهمی است و قبلا دو بار حفظ شده است. بنابراین انتظار می رود که گاوها با کاهش قیمت ها حجم خرید خود را افزایش بدهند. میانگین های متحرک مسطح شده و شاخص RSI نزدیک نقطه میانی قرار دارد که نشان دهنده توازن بین عرضه و تقاضا هستند. برای خروج از تسلط خرس ها، گاوها باید قیمت ها را به بالای سد مقاومتی ۳۲ دلاری پیش روی خود افزایش بدهند.

تحلیل پولکادات (DOT)

در سه دسامبر پولکادات بار دیگر موفق به عبور از سد مقاومتی ۵.۵۸ دلاری پیش روی خود نشد. این مسئله نشان می دهد که خرس ها به شدت در حال دفاع از این بازه هستند. حالا قیمت این ارز به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵.۰۹ دلار) ریزش کرده است.

نمودار روزانه پولکادات

درصورتی که پولکادات موفق به افزایش قیمت خود از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شود، گاوها بار دیگر برای عبور از بازه مقاومتی ۵.۵۸ دلاری پیش رو تلاش خواهند کرد. درصورتی که موفق بشوند، رالی تا ۶.۰۸ و سپس تا ۶.۸۶ دلار ممکن خواهد بود. اما برعکس، درصورتی که خرس ها موفق به کاهش قیمت ها به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شوند، پولکادات ممکن است تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۴.۶۱ دلار) سقوط کند و در روزهای آتی در بازه فشرده ای قرار بگیرد.

تحلیل لایت کوین (LTC)

لایت کوین در روند صعودی خود به ثبات رسیده است. در دو روز گذشته این ارز بین سطح حمایتی ۸۴.۳ دلاری و مقاومتی ۹۳.۹ دلاری قرار گرفته بود ولی حالا خرس ها در تلاش هستند که قیمت را به زیر سطح حمایتی کاهش بدهند.

نمودار روزانه لایت کوین

اگر خرس ها موفق به انجام این کار شوند، لایت کوین ممکن است تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۷۸ دلار) نزول کند. اگر لایت کوین موفق به افزایش قیمت خود از این سطح شود، گاوها برای افزایش قیمت تا ۹۳.۹ دلار و تداوم روند صعودی تلاش خواهند کرد.اما برعکس، اگر خرس ها موفق به کاهش قیمت ها به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شوند، این آلت کوین ممکن است تا سطح حمایتی ۶۸.۹ دلاری سقوط کند که فاصله چندانی با میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۶۵.۶ دلار) نخواهد داشت. درصورتی که گاوها از این سطح دفاع کنند، این رمزارز در روزهای آتی در بازه فشرده ای معامله خواهد شد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx