تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2032 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک

با تداوم روند اصلاحی بیت کوین، حفظ سطح ۱۹ هزار دلاری برای بیت کوین به نظر کار دشواری می رسد. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

بیت کوین در تلاش برای عبور از بازه مقاومتی پیش روی خود است اما با مقاومت خرس ها روبه رو شده است. با این وجود گاوها به راحتی تسلیم خرس ها نشده و سعی می کنند به هنگام کاهش قیمت ها حجم خریدهای خود را افزایش بدهند.

نمودار روزانه بیت کوین

میانگین های متحرک شیب صعودی دارند که حاکی از برتری گاوها هستند. تنها نکته منفی واگرایی منفی شاخص RSI می باشد. اگر چه این موضوع می تواند هشداری برای بیت کوین باشد، اما معمولا در روندهای صعودی قدرتمند دردسر ساز نخواهد بود.درصورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت بیت کوین به بالای ۲۰ هزار دلار بشوند، این ارز می تواند تا ۲۲۷۲۷ و سپس ۲۵۰۰۰ دلار صعود کند. اولین نشانه ضعف سقوط بیت کوین به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۸۰۱۳ دلار) خواهد بود. در این صورت بیت کوین ممکن است با شکست سطح حمایتی ۱۷۲۰۰ دلاری،‌ شاهد اصلاح عمیق تری باشد.

تحلیل ریپل (XRP)

ریپل هم اکنون در روند صعودی خود با اصلاح روبه رو شده است. این ارز به زیر خط روند نزولی سقوط کرده است. درصورتی که خرس ها موفق به کاهش قیمت ریپل به زیر ۰.۵۷ دلار بشوند، این رمزارز ممکن است تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۵۲ دلار) سقوط کند.

نمودار روزانه ریپل

در روندهای صعودی گاوها معمولا به هنگام کاهش قیمت ها حجم خرید خود را افزایش می دهند. درصورتی که ریپل از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه روند صعودی خود را آغاز کند، این موضوع نشان خواهد داد که دیدگاه در بازار همچنان مثبت است. در این صورت،‌ گاوها برای افزایش قیمت به بالای خط روند نزولی تلاش خواهند کرد. درصورت موفقیت گاوها، ریپل می تواند تا ۰.۶۴ و ۰.۷۸ دلار صعود کند. اما از سوی دیگر، در صورت سقوط ریپل به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، این ارز ممکن است با اصلاح عمیق تری مواجه شود و تا ۰.۴۳ دلار سقوط کند.

تحلیل بیت کوین کش (BCH)

با نگاه به نمودار زیر می توان گفت که در ۲ و ۳ نوامبر، بین گاوها و خرس ها قاطعیت وجود نداشته است. امروز گاوها برای تداوم روند صعودی تلاش کردند اما با افزایش حجم فروش از سوی خرس ها مواجه شوند.

نمودار روزانه بیت کوین کش

خرس ها برای کاهش بیت کوین کش به زیر سطح حمایتی ۲۸۰ دلاری تلاش کردند اما گاوها از این سطح دفاع کردند. میانگین های متحرک مسطح شده و شاخص RSI بالای نقطه میانی قرار دارد که حاکی از توازن بین عرضه و تقاضا هستند. درصورت کاهش قیمت ها به زیر سطح حمایتی ۲۸۰ دلار، این ارز ممکن است تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲۶۸ دلار) و سپس تا ۲۴۶.۸ دلار سقوط کند.

تحلیل چین لینک (LINK) چین لینک به زیر خط روند نزولی ریزش کرده و خرس ها در تلاش هستند که قیمت این ارز را به زیر سطح حمایتی ۱۳.۲۸ دلار کاهش بدهند. درصورتی که موفق بشوند، این آلت کوین ممکن است تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱۲.۴۶ دلار) سقوط کند.

نمودار روزانه چین لینک

عدم موفقیت گاوها در افزایش قیمت به بالای خط روند نزولی نشان می دهد که خرس ها به شدت از سطوح بالا در حال دفاع هستند. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۳.۴۸ دلار) مسطح شده و شاخص RSI به زیر نقطه میانی نزول کرده که نشان می دهند گاوها در حال از دست دادن تسلط خود در بازار هستند. سقوط به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه، ممکن است باعث افت این ارز به زیر خط روند صعودی شود. سقوط به زیر این سطح حمایتی، شرایط را به نفع خرس ها تغییر خواهد داد. اما در صورتی که قیمت چین لینک از سطوح کنونی و یا از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه افزایش یابد، و به بالای خط روند نزولی صعود کند، این نظریه های نزولی باطل خواهند شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx