تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2296 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین

انتظار می رود که با ورود دوباره بیت کوین به بازه ۱۹ هزار دلاری، روند رشد آلت کوین ها نیز قوت بگیرد. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل اتریوم (ETH)

در ۱۳ دسامبر اتریوم از کانال نزولی خارج شد که می تواند اولین نشانه از پایان یافتن اصلاح باشد. اگر گاوها با خریدهای خود در سطوح پایین موفق به افزایش قیمت اتریوم به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۶۴ دلار) بشوند و اجازه حفظ قیمت را در این کانال نزولی ندهند، اتریوم قدرت خواهد گرفت.

نمودار روزانه اتریوم

درصورتی که اتریوم بتواند به روند صعودی خود ادامه بدهد و از بازه ۶۲۲.۸ دلاری عبور کند، می توان انتظار صعود تا ۷۶۳.۶ دلار را داشت. اما درصورتی که اتریوم به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نزول کند،  این آلت کوین ممکن است تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۵۰۱ دلار) سقوط کند. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شیب صعودی دارد و شاخص RSI بالای ۵۵ قرار دارد که نشان می دهند گاوها دست بالا را دارند.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

بایننس کوین در بازه ۲۵ – ۳۲ دلاری قرار گرفته و با توجه به وضعیت میانگین های متحرک و قرار داشتن شاخص RSI نزدیک نقطه میانی می توان انتظار داشت که این ارز در روزهای آتی در این بازه فشرده معامله شود.

نمودار روزانه بایننس کوین

حالا که این آلت کوین به بالای میانگین های متحرک صعود کرده، گاوها برای عبور از سد مقاومتی ۳۲ دلاری پیش روی خود تلاش خواهند کرد. این بازه مقاومتی در گذشته برای بایننس کوین بازه دشواری بوده است. پس می توان انتظار داشت که گاوها با مقاومت شدید خرس ها روبه رو شوند. درصورتی که خرس ها موفق به دفاع شوند، این ارز در روزهای آتی در بازه ۲۹ – ۳۲ دلاری معامله خواهد شد. اما درصورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت به بالای بازه های مقاومتی ۳۲ و ۳۳.۸ دلاری بشوند، گام بعدی در این روند صعودی برداشته خواهد شد.

تحلیل پولکادات (DOT)

رالی پولکادات دوباره در خط روند نزولی به مانع برخورد کرده است. این مسئله نشان می دهد که دیدگاه منفی است و خرس ها به هنگام افزایش قیمت دست به فروش می زنند.

نمودار روزانه پولکادات

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴.۹۲ دلار) مسطح شده و شاخص RSI زیر نقطه میانی قرار دارد که نشان می دهند این ارز در روزهای آتی در بازه فشرده ای معامله خواهد شد. احتمال می رود که پولکادات در بازه ۴.۵۴ – ۵.۱۰ دلاری معامله بشود. اما درصورتی که خرس ها موفق به کاهش قیمت ها به زیر ۴.۵۴ دلار بشوند، روند نزولی تداوم خواهد داشت و این رمزارز ممکن است تا ۴.۲۰ و سپس تا ۳.۸۰ دلار نزول کند.درحالی که صعود به بالای ۵.۱۰ دلار اولین نشانه از تسلط گاوها بر بازار خواهد بود.

تحلیل لایت کوین (LTC)

در ۱۱ دسامبر، لایت کوین موفق به عبور از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۷۱ دلار) شد. و در ۱۳ دسامبر قیمت این آلت کوین از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۷۸ دلار) عبور کرد. این مسئله نشان می دهد که میزان خرید در سطوح پایین افزایش داشته است.

نمودار روزانه لایت کوین

لایت کوین در مراحل ابتدایی تشکیل یک مثلث متقارن قرار دارد. خرس ها ممکن است در دفاع از خط مقاومتی این مثلث موفق بشوند و گاوها ممکن است با خریدهای خود از خط حمایتی دفاع کنند. خروج از این مثلث می تواند باعث تداوم روند صعودی شود. اما نزول به زیر این مثلث نشان خواهد داد که خرس ها به بازار مسلط شده اند. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه مسطح شده و شاخص RSI در محدوده میانی قرار دارد که نشان می دهند که این ارز در روزهای آتی نوسانات چندانی نخواهد داشت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx