تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1804 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک

با استحکام بیت کوین در جایگاه خود،‌ به نظر می رسد که برخی از آلت کوین ها نیز برنامه خاصی برای آغاز روند بعدی خود ندارند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در ۱۶ دسامبر زمانی که بیت کوین از سد روانی ۲۰ هزار دلاری عبور کرد، روند حرکتی اش قدرت گرفت. و تا ۱۷ دسامبر این روند صعودی با ثبت رکورد جدیدی در بازه ۲۳۷۹۵.۲ دلار ادامه یافت.

نمودار روزانه بیت کوین

با توجه به وضعیت نمودار می توان گفت که بعد از دو روز با حجم خرید بالا،‌ گاوها تصمیم گرفته که برای مدتی استراحت کنند. اما نکته مثبت اینجا است که قیمت بیت کوین نزدیک بالاترین سطح اخیرش قرار دارد. این موضوع نشان می دهد که گاوها برای بستن قیمت ها عجله نکرده و انتظار دارند که بیت کوین می تواند تا ۲۵ هزار و سپس ۲۶ هزار دلار صعود کند. به نظر می رسد که در این روند صعودی گاوها با مقاومت شدیدی در بازه ۲۶ هزار دلاری رو به رو بشوند. و در صورتی که روند نزولی شود، باید مراقب سطح بحرانی ۲۰ هزار دلاری بود. درصورتی که بیت کوین به زیر ۲۰ هزار دلار سقوط کند و موفق به بازگشت نشود، این ارز ممکن است با اصلاح عمیقی رو به رو بشود.

تحلیل ریپل (XRP)

در ۱۶ دسامبر ریپل از خط روند نزولی و میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۵۴ دلار) صعود کرد که نشان می دهد احتمالا اصلاح پایان یافته است. در ۱۷ دسامبر گاوها برای حفظ روند حرکتی تلاش کردند اما با مقاومت شدیدی در بازه ۰.۶۵ دلار مواجه شدند.

نمودار روزانه ریپل

نمودار شکل گرفته نشان می دهد که بین خرس ها و گاوها عدم قاطعیت وجود دارد. درصورتی که ریپل به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نزول کند، این ارز ممکن است تا ۰.۵۰ و سپس ۰.۴۳ دلار سقوط کند. اما در صورت عبور قیمت از بازه ۰.۶۷ دلار، روند صعودی شکل خواهد گرفت. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه مسطح شده و شاخص RSI در بازه ۴۳ – ۴۷ دلار در نوسان است که نشان می دهند این ارز احتمالا در روزهای آتی جایگاه خود را مستحکم خواهد کرد.

تحلیل بیت کوین کش (BCH)

در ۱۷ دسامبر بیت کوین کش موفق به عبور از سد مقاومتی ۳۲۲.۰۸ دلاری شد اما در نهایت به زیر ۳۳۱.۶ دلار نزول کرد. این مسئله نشان می دهد که خرس ها از این بازه با قدرت دفاع کرده اند.

نمودار روزانه بیت کوین کش

با توجه به نمودار می توان گفت که خرس ها و گاوها مردد هستند اما صعودی بودن میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۸۶ دلار) و قرار داشتن شاخص RSI بالای ۵۹ نشان می دهند که برتری از آن گاوها است. درصورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت به بالای ۳۳۸ دلار شوند،‌ بیت کوین کش ممکن است تا ۳۷۱.۷ و سپس ۴۰۰ دلار صعود کند. اما درصورت نزول این آلت کوین به زیر ۳۰۰ دلار، می توان انتظار سقوط هر چه بیشتر تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه را داشت. چنین اتفاقی باعث خواهد شد این ارز در بازه فشرده ای در روزهای آتی معامله شود.

تحلیل چین لینک (LINK)

نمودار نشان می دهد که بین خرس ها و گاوها تردید و عدم قاطعیت وجود دارد. اما نکته مثبت حفظ شدن قیمت بالای سطح حمایتی ۱۳.۲۸ دلاری بوده است.

نمودار روزانه چین لینک

درصورت افزایش قیمت تا ۱۵ دلار، چین لینک می تواند تا ۱۶.۳۹ دلار صعود کند. عبور از این بازه مقاومتی ممکن است روند صعودی جدیدی را آغاز کند و تا ۲۰.۱ دلار پیش برود. اما در صورت کاهش قیمت به زیر ۱۵ دلار، این ارز در روزهای آتی در بازه فشرده ای معامله خواهد شد. هرچند که مسطح بودن میانگین های متحرک و قرار گرفتن شاخص RSI نزدیک نقطه میانی نشان می دهند که قدرت بین گاوها و خرس ها به توازن رسیده است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx