تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین

  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1936 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین

با مثبت شدن بازار، رمزارزها به دنبال بهبود وضعیت خود هستند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل اتریوم (ETH)

در ۲۱ ژانویه اتریوم به زیر بازه حمایتی ۱۳۰۰ دلاری و میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۱۴۲ دلاری) نزول کرد اما گاوها موفق به دفاع از خط روند صعودی شدند. در حال حاضر گاوها برای عبور قیمت از بازه مقاومتی ۱۳۰۰ دلاری تلاش می کنند.

نمودار اتریوم

درصورتی که موفق شوند، اتریوم ممکن است دوباره به بالاترین سطح خود یعنی ۱۴۳۸ دلار برسد. در این روند صعودی هدف رسیدن به بازه ۱۶۷۵ دلاری خواهد بود. اما در صورت کاهش قیمت از مقاومت پیش رو، این آلت کوین در روزهای آتی قبل از آغاز روند حرکتی جدید خود در نوسان خواهد بود. اگر اتریوم به زیر خط روند صعودی نزول کند، خرس ها قدرت خواهند گرفت.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

در ۲۰ ژانویه گاوها از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۰.۸۲ دلار) دفاع کردند اما در ۲۱ ژانویه فروش باعث نزول این ارز به بازه حمایتی الگوی شکل گرفته شد.

نمودار بایننس کوین

امروز خرس ها برای کاهش قیمت تلاش کردند اما گاوها با افزایش حجم خرید قیمت را تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه افزایش دادند. درصورتی که قیمت از این میانگین عبور کند، این ارز می تواند تا بازه های ۴۴ و سپس ۴۷.۲۱ دلاری صعود کند. اما درصورتی که این ارز به زیر بازه میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۳۵.۹۵ دلار) نزول کند، بایننس کوین ممکن است تا ۳۰ و سپس تا ۲۶.۷۲ دلار نزول کند.

تحلیل پولکادات (DOT)

پولکادات در حال حاضر در روند صعودی در نوسان است و گاوها اجازه کاهش قیمت به زیر بازه ۱۴.۷۲ دلاری را نداده اند. این موضوع نشان می دهد که گاوها انتظار افزایش قیمت را دارند.

نمودار پولکادات

میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI نزدیک محدوده اشباع خرید قرار دارد که نشان می دهد گاوها دست بالا را دارند. درصورتی که پولکادات از بازه مقاومتی ۱۹.۴۰ دلاری پیش روی خود عبور کند، این ارز می تواند تا ۲۴ و سپس ۳۰ دلار صعود کند. اما درصورت نزول قیمت از بازه مقاومتی، این ارز در بازه خاصی در نوسان خواهد بود. ولی در صورت کاهش قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۳.۲۵ دلار) روند نزولی خواهد شد.

تحلیل لایت کوین (LTC)

گاوها موفق شدند با عبور از بازه میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱۲۲.۸ دلار) بازگشت قدرتمندی را داشته باشند. انتظار می رود که این رالی با مقاومت خرس ها مواجه شود.

نمودار لایت کوین

درصورتی که لایت کوین از بازه مقاومتی پیش روی خود نزول کند و به زیر ۱۲۰ دلار ریزش کند، روند نزولی ممکن است تا ۱۰۰ و سپس ۷۰ دلار ادامه داشته باشد. اما درصورت افزایش قیمت به بالای خط روند نزولی، روند صعودی بالای بازه ۱۶۰ دلاری قدرت خواهد گرفت و احتمال صعود تا ۱۸۵.۵ دلار افزایش خواهد یافت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx