تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، آوه و آلگوراند

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، آوه و آلگوراند
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2163 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، آوه و آلگوراند

با عبور اتریوم از بازه ۱۲۵۰ دلاری و تداوم روند صعودی، انتظار می رود که اتریوم تا بازه ۱۴۴۰ دلاری صعود کند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل اتریوم (ETH)

اتریوم زیر کانال صعودی بسته شد اما این عقب گرد باعث ریزش اتریوم تا کف کانال نشد. بلکه این ارز تا سطح ۱۰۳۹ دلاری نزول کرد و در طی چند روز گذشته موفق شد که بازگشتی قدرتمند داشته باشد.

نمودار اتریوم

با اینکه اتریوم در سه روز گذشته شاهد کاهشی ۲۵ درصدی بوده اما شاخص OBV حاکی از افزایش تمایل برای خرید این ارز دیجیتال است. اتریوم با موفقیت از بازه ۱۲۲۰ – ۱۲۷۰ دلاری که بازه فروش این ارز محسوب می شود، عبور کرده است. با این عبور می توان انتظار افزایش قیمت اتریوم را تا بازه ۱۴۴۰ دلاری داشت.

تحلیل آوه (Aave)

شاخص RSI نزدیک محدوده ۷۰ قرار دارد که نشان دهنده برتری گاوها در برابر خرس ها است. با در نظر گرفتن برتری گاوها، می توان انتظار صعود آوه را تا بازه ۲۶۰ دلاری داشت.

نمودار آوه

اما کندل استیک دوجی حاکی از حجم بالای معاملات است و از طرفی شاخص RSI به محدوده اشباع خرید نزدیک شده است که این موضوع می تواند نشان دهنده تغییر روند حرکتی این ارز دیجیتال در کوتاه مدت باشد.

تحلیل آلگوراند (ALGO)

الگوراند موفق شد که از بازه فروش ۰.۵۴ – ۰.۵۶ دلاری عبور کند که نشان دهنده قدرت روند صعودی است. شاخص MACD نشان دهنده روند صعودی قدرتمند است و از طرفی حجم مبادلات نیز از میزان متوسط فراتر رفته است. نمودار آلگوراند

سد مقاومتی بعدی پیش روی گاوها، بازه ۰.۶۳ دلاری خواهد بود. درصورتی که گاوها موفق به عبور از این بازه نشوند،  سطح ۰.۵ دلاری بازه حمایتی این ارز دیجیتال خواهد بود. هفته گذشته آلگوراند موفق به صعود تا بازه ۰.۶ دلاری شد اما در حفظ قیمت موفق نبود. درصورت تکرار نزول به زیر بازه ۰.۵۴ دلار، تلاش برای بازگشت و افزایش قیمت برای گاوها دشوار خواهد شد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx