تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین 

  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2243 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین

با کند شدن سرعت حرکت آلت کوین ها به نظر می رسد این ارزها در روزهای آتی در بازه فشرده ای معامله شوند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل اتریوم (ETH)

در چند روز گذشته اتریوم در بازه فشرده ای قرار گرفته بود و هم اکنون خرس ها موفق شده اند که قیمت این رمزارز را به زیر ۳۹۵ دلار کاهش بدهند. با این حال گاوها تسلیم نشده و در تلاش هستند که قیمت ها را بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۸۳ دلار) نگه دارند.

نمودار روزانه اترویم

درصورتی که اتریوم از سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه عبور کند و به سطح قیمتی ۴۰۰ دلاری برسد، این موضوع نشان خواهد داد که گاوها در قیمت های پایین مشغول خرید بوده اند. اگر گاوها بتوانند قیمت این ارز را به بالای ۴۲۰ دلار افزایش بدهند، روند صعودی قدرت خواهد گرفت و تدوام خواهد داشت.

با این وجود، میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه مسطح شده و شاخص RSI بالای نقطه میانی قرار گرفته است که نشان می دهند بین عرضه و تقاضا تعادل برقرار شده است.درصورتی که قیمت اتریوم به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه سقوط کند، می توان گفت که روند صعودی قدرت حرکتی خود را از دست داده است. درصورتی که قیمت ها به زیر خط روند نزولی کاهش پیدا کند، فشار برای فروش افزایش خواهد یافت.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

بایننس کوین به روند صعودی خود ادامه داده و گاوها موفق شده اند که قیمت این ارز را در چهار روز گذشته در سطح ۲۹.۵ دلاری حفظ کنند. میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI بالای سطح ۵۷ قرار گرفته که نشان می دهند گاوها دست برتر را دارند.

نمودار روزانه بایننس کوین

درصورتی که گاوها بتوانند از سطح مقاومتی ۳۲ – ۳۳.۳ دلاری عبور کنند، روند صعودی قدرت خواهد گرفت. در این صورت، بایننس کوین ممکن است به بالاترین سطح خود برسد. اما درصورتی که این رمزارز به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۹.۶ دلاری) ریزش کند، سقوط قیمت ها ممکن است تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲۷.۹ دلار) تداوم پیدا کند.

تحلیل پولکادات (DOT)

پولکادات موفق شده روند صعودی به خود بگیرد. گاوها امیدوار هستند که قیمت این رمزارز را به سطح ۵.۴۰ دلاری افزایش بدهند. هم اکنون گاوها در تلاش برای حفظ قیمت ها بالای سد مقاومتی ۴.۶ دلاری هستند.

نمودار روزانه پولکادات

درصورتی که گاوها بتوانند قیمت این ارز را بالای سطح ۴.۶ دلاری نگه دارند،‌ روند صعودی قدرت خواهد گرفت. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه مسطح شده و شاخص RSI بالای ۵۹ قرار گرفته است که نشان دهنده این موضوع است که فشار برای فروش کاهش یافته است. اما درصورتی که قیمت ها از سطوح کنونی ریزش کنند و به زیر میانگین های متحرک سقوط کنند، این مسئله نشان خواهد داد که رشد قیمت ها دام گاوی بوده است.

تحلیل لایت کوین (LTC)

با اینکه برخی از تریدرها ارزهای خود را فروختند اما لایت کوین توانست قیمت خود را از ۶۰ دلار افزایش بدهد. میانگین های متحرک روند صعودی دارند و شاخص RSI در محدوده ۶۲ قرار گرفته که نشان می دهند گاوها دست برتر را دارند.

نمودار لایت کوین

درصورتی که گاوها بتوانند به روند صعودی ادامه بدهند، لایت کوین می تواند تا سطوح قیمتی ۶۴ و سپس ۶۸.۹ دلاری افزایش پیدا کند. اما درصورتی که قیمت ها با ریزش مواجه شوند، این رمزارز ممکن است تا بازه ۵۱ – ۵۲.۳ دلاری سقوط کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx