تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2275 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک

با ریزش ناگهانی شب گذشته بیت کوین به زیر ۱۳ هزار دلار، آلت کوین ها نیز سقوط کردند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

بیت کوین ریزش ناگهانی را از سد مقاومتی پیش روی خود تجربه کرد. این مسئله نشان می دهد که برخی از تریدرها برای کسب سود دست به فروش زده اند.

نمودار روزانه بیت کوین

درصورتی که قیمت این ارز زیر کانال ۱۳۰۴۱ دلاری بسته شود، روند نزولی تداوم خواهد داشت و بیت کوین به سمت میانگین متحرک ۲۰ روزه نمایی (۱۲۲۸۹ دلار) حرکت خواهد کرد. سقوط به زیر این سطح حمایتی ممکن است منجر به افزایش فروش شود و قیمت بیت کوین را به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱۱۲۳۸ دلار) کاهش دهد.

با این وجود، میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI دیگر در محدوده خرید بیش از حد قرار ندارد. به این ترتیب انتظار می رود که گاوها در سطوح پایین قیمت شروع به خرید کنند.

تحلیل ریپل (XRP)

در روزهای گذشته ریپل در بازه فشرده ای معامله شده است. میانگین های متحرک مسطح هستند و شاخص RSI زیر نقطه میانی قرار دارد که نشان می دهند بین عرضه و تقاضا تعادل برقرار شده است. در صورتی که خرس ها بتوانند قیمت ها را به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۰.۲۴ دلار) کاهش بدهند، این آلت کوین به ۰.۲۲ دلار سقوط خواهد کرد.

نمودار روزانه ریپل

درصورتی که ریپل به زیر بازه حمایتی ۰.۲۱ – ۰.۲۲ دلاری سقوط کند، شرایط به نفع خرس ها خواهد شد. اما در صورتی که قیمت ریپل از سطح حمایتی افزایش یابد، این رمزارز در این بازه در روزهای آتی قرار خواهد گرفت.

اما درصورتی که ارزش ریپل از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه و از سد مقاومتی ۰.۲۶ دلاری عبور کند، این مسئله نشان دهنده دست برتر گاوها در بازار خواهد بود. درصورت عبور از سطح ۰.۲۶ دلاری، ریپل می تواند به سطح ۰.۳۰ دلاری برسد.

تحلیل بیت کوین کش (BCH)

در تاریخ ۲۶ اکتبر، بیت کوین کش از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۵۶ دلار) عبور کرد. حالا گاوها در تلاش هستند که این رمزارز از سد مقاومتی پیش روی خود (۲۸۰ دلار) عبور کند. درصورتی که گاوها موفق به تحقق این هدف شوند، بیت کوین کش می تواند به ۳۰۰ دلار و سپس به ۳۲۶ دلار صعود کند.

نمودار روزانه بیت کوین کش

میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI در محدوده ۶۲ قرار دارد که نشان می دهند گاوها دست برتر را دارند. در صورتی که گاوها موفق به عبور از سد مقاومتی ۲۸۰ دلاری نشوند، ممکن است برخی از تریدرها برای کسب سود دست به فروش بزنند. در صورتی که قیمت ها از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۵۶ دلار) ریزش کنند، می توان گفت که روند صعودی قدرت حرکتی خود را از دست داده است.

تحلیل چین لینک (LINK)

صعود چین لینک از منطقه حمایتی ۱۱.۱ دلاری در تاریخ ۲۶ اکتبر کوتاه مدت بود و گاوها موفق به حفظ قیمت ها در ۲۷ اکتبر نشدند. درحال حاضر خرس ها در تلاش هستند که از این فرصت استفاده کرده و قیمت چین لینک را به زیر سطح ۱۱.۱ دلاری کاهش بدهند.

نمودار روزانه چین لینک

درصورتی که خرس ها موفق شوند، این رمزارز زیر روند نزولی قرار خواهد گرفت و در نتیجه این آلت کوین ممکن است تا ۸.۳ دلار سقوط کند. اما درصورتی که قیمت ها از سطوح کنونی افزایش پیدا کنند، گاوها بار دیگر برای افزایش قیمت ها به سطوح ۱۳.۲ و سپس ۱۸ دلاری تلاش خواهند کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx