تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2205 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک

روند حرکتی بیت کوین و آلت کوین ها به نظر می رسد کند شده و انتظار می رود که رمزارزها در روزهای آتی در بازه فشرده ای قرار بگیرند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در حال حاضر گاوها در تلاش هستند که قیمت بیت کوین را از بازه مقاومتی ۱۳۲۰۰ – ۱۳۳۴۳ دلاری افزایش بدهند. این موضوع نشان می دهد که شور و هیجان خرید در سطوح بالا کمرنگ شده است.

نمودار روزانه بیت کوین

عدم موفقیت گاوها در حفظ قیمت ها بالای سطح ۱۳۲۰۰ دلاری سبب شد برخی از تریدرهای کوتاه مدت دست به فروش بزنند و در نتیجه بیت کوین به بازه حمایتی ۱۲۰۵۰ – ۱۲۴۶۰ دلاری سقوط کند. با این وجود میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI در محدوده خرید بیش از حد قرار دارد که نشان می دهند گاوها دست برتر را دارند. بنابراین ممکن است گاوها در صورتی که قیمت ها به سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۲۰۳۴ دلار) سقوط کند، شروع به خرید کنند.

درصورتی که قیمت بیت کوین از سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه افزایش یابد، گاوها بار دیگر برای تداوم روند صعودی تلاش خواهند کرد. درصورتی که گاوها موفق شوند، بیت کوین می تواند تا سطح قیمتی ۱۴۰۰۰ دلاری پیش برود. اما درصورتی که خرس ها قیمت ها را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش بدهند، سقوط تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱۱۱۰۹ دلاری)‌ ممکن خواهد بود.

تحلیل ریپل (XRP)

عدم موفقیت گاوها در افزایش قیمت ها فراتر از سد مقاومتی ۰.۲۶ دلاری در چند روز گذشته سبب شده برخی از تریدرها به قصد کسب سود دست به فروش بزنند. این ارز دیجیتال به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۲۴۹ دلار) سقوط کرده و ریپل در حال حاضر در تلاش است که قیمت خود را بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۰.۲۴۴ دلار) نگه دارد.

نمودار ریپل

در صورتی که قیمت ریپل از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه عبور کند، گاوها بار دیگر برای افزایش قیمت ها به بالای بازه ۰.۲۶ دلاری تلاش خواهند کرد. درصورت موفقیت گاوها، ریپل می تواند به سطح ۰.۳۰ دلاری برسد. درصورتی که خرس ها باعث سقوط قیمت ها به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه شوند، این رمزارز در بازه ۰.۲۲ – ۰.۲۶ دلاری در روزهای آتی قرار خواهد گرفت. میانگین های متحرک مسطح شده و شاخص RSI نیز زیر محدوده ۵۰ قرار گرفته که نشان می دهند ریپل در روزهای آتی در بازه فشرده ای قرار خواهد گرفت.

تحلیل بیت کوین کش (BCH)

عدم موفقیت گاوها در نگه داشتن قیمت ها بالای بازه مقاومتی ۲۸۰ دلاری باعث شد تریدرهای کوتاه مدت برای کسب سود دست به فروش بزنند. در نتیجه این فروش ها، قیمت بیت کوین کش به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۵۲ دلار) سقوط کرد.

نمودار روزانه بیت کوین کش

درصورتی که قیمت بیت کوین کش از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه عبور کند، این موضوع نشان خواهد داد که گاوها در سطوح قیمتی پایین مشغول خرید بوده اند. در این صورت گاوها بار دیگر برای عبور از سد مقاومتی پیش روی خود (۲۸۰ دلار) تلاش خواهند کرد.

در صورتی که گاوها موفق شوند، این رمزارز می تواند به سطوح قیمتی ۳۰۰ دلار و سپس ۳۲۶ دلار برسد. اما درصورتی که خرس ها باعث کاهش قیمت ها به زیر سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شوند، بیت کوین کش ممکن است به زیر ۲۴۲ دلار سقوط کند. در این حالت، بیت کوین کش در روزهای آتی در بازه فشرده ای قرار خواهد گرفت. شاخص RSI که روند منفی به خود گرفته است نشان می دهد که روند صعودی در حال تضعیف شدن است.

تحلیل چین لینک (LINK)

چین لینک به زیر سطح ۱۳ دلاری سقوط کرده و حالا خرس ها در تلاش هستند که این رمزارز به زیر بازه حمایتی ۱۱.۱ – ۱۱.۸ دلاری سقوط کند. درصورت موفقیت خرس ها، می توان گفت که افزایش اخیر قیمت ها به سطح ۱۱.۸ دلاری دام گاوی بوده است.

نمودار روزانه چین لینک

درصورت سقوط به زیر سطوح میانگین ها، خرس ها بازار این رمزارز را به دست خواهند گرفت. اما درصورتی که قیمت ها از بازه حمایتی ۱۱.۱ – ۱۱.۸ دلاری عبور کند، این موضوع نشان می دهد که گاوها در سطوح قیمتی پایین در حال خرید بوده اند. گاوها بار دیگر برای افزایش قیمت ها به بالای سطح ۱۳.۲ دلاری تلاش خواهند کرد. در صورت موفقیت گاوها، روند صعودی قدرت خواهد گرفت و چین لینک به سمت سطوح قیمتی ۱۵ و سپس ۱۷ دلاری حرکت خواهد کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx