تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم، ریپل و پولکادات

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم، ریپل و پولکادات
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1584 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم، ریپل و پولکادات

بعد از نزول بیت کوین و کند شدن روند حرکتی این ارز، آلت کوین ها با اصلاحی جزیی رو به رو شدند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در ۱۴ ژانویه روند صعودی بیت کوین در بازه ۴۰۱۲۹ دلاری متوقف شد و روند نزولی این رمزارز شروع شد. در حال حاضر گاوها در حال دفاع از بازه حمایتی ۳۵ هزار دلاری هستند.

نمودار بیت کوین

روند حرکتی بیت کوین در چند روز گذشته مثلث متقارن را تشکیل داده که معمولا به عنوان یک الگوی ادامه دار عمل می کند. در صورتی که گاوها قیمت بیت کوین را به بالای مثلث افزایش بدهند، روند صعودی ادامه خواهد یافت. در این الگو هدف رسیدن به بازه ۵۲۰۰۰ دلاری است.

اما در صورت نزول بیت کوین به زیر مثلث، فشار فروش افزایش خواهد یافت و بیت کوین ممکن است تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲۵۸۲۶ دلاری) نزول کند. حتی در صورتی که بیت کوین به این سطح نزول کند، روند صعودی این ارز دیجیتال شکسته نخواهد شد. قرار داشتن بیت کوین در سطوح قیمتی پایین احتمالا باعث افزایش خرید خواهد شد و با تجمع خرید، بیت کوین در روزهای آینده دوباره رشد خواهد کرد.

تحلیل اتریوم (ETH)

تلاش اتریوم برای افزایش قیمت خود از بازه میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۰۲۴ دلار) با مقاومت خرس ها رو به شده است. اما دم بلند کندل استیک نشان دهنده افزایش میزان خرید در این بازه است.

نمودار اتریوم

میانگین های متحرک صعودی هستند و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان می دهند گاوها کنترل بازار را در اختیار خود دارند. در صورت عبور قیمت اتریوم از بازه ۱۲۵۸.۳ دلاری و رسیدن به مقاومت ۱۳۴۹.۱ دلاری، این آلت کوین ممکن است تا ۱۴۶۲ دلار صعود کند. اما در صورتی که اتریوم موفق به عبور از سد مقاومتی پیش روی خود نشود، با افزایش فشار فروش، این ارز ممکن است تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نزول کند. در این حالت حتی می توان انتظار سقوط اتریوم را تازه بازه حمایتی بحرانی ۸۴۰.۹۳ دلاری داشت.

تحلیل ریپل (XRP)

در چند روز گذشته گاوها موفق به افزایش قیمت ریپل از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۳۰ دلار) نشده اند که نشان دهنده دفاع خرس ها از این بازه مقاومتی است. درصورت نزول ریپل به زیر بازه ۰.۲۵ دلاری، می توان انتظار سقوط ریپل را تا ۰.۱۶ دلار داشت.

نمودار ریپل

بازگشت قدرتمند از بازه ۰.۱۶ دلاری نشان دهنده حجم بالای خرید در سطوح پایین خواهد بود. درصورت افزایش و عبور ریپل از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، این آلت کوین در روزهای آتی در بازه ۰.۱۶ – ۰.۳۵ دلاری معامله خواهد شد. اما در صورتی که ریپل موفق به بازگشت نشود، سقوط به زیر بازه ۰.۱۶ دلار ممکن است تا ۰.۱۰ دلار ادامه داشته باشد.

تحلیل پولکادات (DOT)

پولکادات در ۱۳ ژانویه به بالاترین سطح خود رسید و روند صعودی این ارز در ۱۴ ژانویه نیز ادامه داشت. درحال حاضر این آلت کوین در بازه ۱۵ دلاری با مقاومت رو به رو شده است. اما اصلاح سطحی نشان می دهد که تریدرها تمایلی به کسب سود ندارند.

نمودار پولکادات

درصورتی که گاوها موفق به افزایش و عبور قیمت این ارز از بازه ۱۵ دلاری شوند، امکان صعود تا بازه های ۱۸ و سپس ۲۰ دلاری افزایش خواهد یافت. اما در صورتی که این ارز به بازه ۱۱.۹۸ دلاری نزول کند و قیمت در این بازه حفظ شود، احتمال سقوط تا ۱۰.۱۴ دلار افزایش خواهد یافت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx