تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم، ریپل و لایت کوین

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم، ریپل و لایت کوین
  • زمان مطالعه: 7دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2367 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم، ریپل و لایت کوین

روند صعودی بیت کوین تداوم داشته اما بنظر می رسد که قدرت روند صعودی در حال کاهش است. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

بیت کوین به روند صعودی خود ادامه داده است و موفق شده در چند روز اخیر قیمت خود را بالای ۱۲۴۶۰ دلار نگه دارد. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۱۹۳۸ دلار) روند صعودی دارد و شاخص RSI در محدوده خرید بیش از حد قرار دارد که نشان می دهند گاوها دست برتر را دارند.

نمودار روزانه بیت کوین

روز گذشته گاوها موفق شدند قیمت این رمزارز را به بالای ۱۳۲۱۴ دلار افزایش بدهند اما موفق به حفظ قیمت ها در سطوح بالا نشدند. این مسئله نشان می دهد که خرس ها تسلیم نشده و از سطح ۱۳۲۰۰ دلاری در حال دفاع هستند. با این وجود روند بیت کوین صعودی است و به نظر می رسد گاوها با تداوم خرید خود قیمت ها را افزایش دهند. در صورتی که این روند صعودی ادامه یابد، بیت کوین می تواند تا ۱۴۰۰۰ دلار صعود کند.

اما در صورتی که قیمت ها به زیر میانگین متحرک نمایی سقوط کند، این مسئله نشان خواهد داد که افزایش قیمت ها دام خرسی بوده است. روز گذشته خرس ها در برابر تلاش گاوها برای افزایش قیمت مقاومت کردند و به گاوها اجازه ندادند که قیمت بیت کوین را بالای سطح ۱۳۲۱۴ دلاری نگه دارند. این مسئله نشان می دهد که ممکن است قدرت روند صعودی در حال ضعیف شدن باشد. در صورتی که خرس ها موفق به کاهش قیمت ها شوند، بیت کوین ممکن است تا سطح ۱۲۴۶۰ دلار سقوط کند. اما در صورتی که گاوها بتوانند قیمت ها را حفظ کنند و در برابر خرس ها دفاع کنند، بیت کوین به روند صعودی خود ادامه خواهد داد.

تحلیل اتریوم (ETH)

در تاریخ ۲۲ اکتبر، اتریوم بالای بازه ۳۰۸ – ۳۹۶ دلاری قرار گرفت که نشان می دهد گاوها دست برتر را در بازار این رمزارز دارند. با وجود اینکه خرس ها روند صعودی را در سطح ۴۲۰ دلاری متوقف کردند، اما موفق به پایین کشیدن قیمت ها به زیر ۳۹۶ دلار نشدند.

نمودار روزانه اتریوم

این مسئله نشان می دهد که گاوها به شدت در حال خرید به هنگام کاهش قیمت ها هستند. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۸۳ دلار) روند صعودی دارد و شاخص RSI نیز در محدوده ۵۹ قرار دارد که نشان می دهد بازار تحت کنترل گاوها است. درصورتی که گاوها قیمت ها را به بالای ۴۲۱ دلار افزایش بدهند، اتریوم می تواند تا ۴۸۸ دلار صعود کند. اما در صورتی که خرس ها قیمت این رمزارز را به زیر ۳۹۶ دلار و میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۸۳ دلار) کاهش بدهند، اتریوم در روزهای آتی در بازه فشرده ای قرار خواهد گرفت.

تحلیل ریپل (XRP)

ریپل موفق نشده که روند صعودی به خود بگیرد. اما درصورتی که بتواند از سد مقاومتی پیش روی خود (۰.۲۶ دلار) عبور کند، این رمزارز می تواند تا ۰.۳۰ دلار بالا برود.

نمودار روزانه ریپل

با نگاه به نمودار فوق می توان گفت که شرایط کمی به نفع گاوها بوده است. در صورتی که ریپل از سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۲۴ دلار) عبور کند، گاوها برای عبور از بازه قیمتی ۰.۲۶ دلاری بار دیگر تلاش خواهند کرد. اما درصورتی که خرس ها قیمت ها را به زیر خط روند صعودی کاهش بدهند، ریپل ممکن است تا ۰.۲۲ دلار سقوط کند. در حال حاضر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه مسطح شده و شاخص RSI نیز در محدوده میانی قرار دارد که نشان می دهند بین عرضه و تقاضا تعادل برقرار شده است.

تحلیل لایت کوین (LTC)

در تاریخ ۲۱ اکتبر، لایت کوین از سد مقاومتی پیش روی خود (۵۱.۵ دلار) عبور کرد. درصورتی که این روند صعودی ادامه داشته باشد، لایت کوین می تواند به سطوح قیمتی ۶۱.۵ دلاری و ۶۴ دلاری برسد.

نمودار روزانه لایت کوین

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۱.۳ دلار) روند صعودی دارد و شاخص RSI در منطقه خرید بیش از حد قرار دارد که نشان می دهند گاوها دست برتر را دارند. درصورتی که لایت کوین به زیر سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه ریزش پیدا کند، این مسئله نشان خواهد داد که تقاضا در سطوح بالا به اندازه کافی وجود ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx