تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، چین لینک، پولکادات و لایت کوین

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، چین لینک، پولکادات و لایت کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2502 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، چین لینک، پولکادات و لایت کوین

علیرغم ریزش جزئی که آلت کوین ها به دلیل اوج گیری بیت کوین داشتند، گاوها همچنان بازار را تحت سلطه خود دارند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل اتریوم (ETH)

در تاریخ ۲۲ اکتبر، اتریوم به بازه ۳۹۵ دلاری صعود کرد. در صورتی که روند صعودی تداوم یابد، هدف بعدی رسیدن به سطح ۴۷۸ دلاری خواهد بود.

نمودار روزانه اتریوم

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۷۷ دلار) روند صعودی دارد و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار گرفته که نشان می دهند گاوها بازار را تحت کنترل خود دارند. با این حال، خرس ها در تلاش هستند که قیمت ها را به زیر بازه ۳۹۵ دلاری کاهش بدهند. درصورتی که خرس ها موفق شوند، این نزول نشان خواهد داد که صعود اتریوم واقعی نبوده است. اما درصورتی که اتریوم از سطح ۳۹۵ دلاری به رشد خود ادامه دهد، این مسئله واقعی بودن رشد اخیر را اثبات خواهد کرد. اگر اتریوم به بالای بازه ۴۲۱ دلاری صعود کند، روند صعودی قدرت خواهد گرفت.

تحلیل چین لینک (LINK)

چین لینک در تاریخ ۲۲ اکتبر به بالای سطح ۱۱.۸ دلاری صعود کرد. درصورت تداوم روند صعودی، هدف رسیدن به سطح ۱۵ دلاری خواهد بود. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۰.۷ دلاری) روند صعودی تدریجی دارد و شاخص RSI در محدوده ۵۷ قرار دارد که حاکی از برتری گاوها هستند.

نمودار روزانه چین لینک

با این وجود خرس ها تسلیم نشده و هم اکنون در تلاش هستند که قیمت ها را به زیر بازه حمایتی ۱۱.۱ – ۱۱.۸ دلاری کاهش بدهند. موفقیت خرس ها به این معنی خواهد بود که صعود روزهای اخیر دام گاوی بوده است. اما درصورتی که خرس ها موفق نشوند، این مسئله نشان می دهد که گاوها در سطوح قیمتی پایین مشغول خریداری بوده اند. این موضوع می تواند احتمال رسیدن به سطح ۱۳.۲ دلاری و حتی بیشتر را افزایش دهد.

تحلیل پولکادات (DOT)

در تاریخ ۲۲ اکتبر، پولکادات به سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴.۱۷ دلاری) صعود کرد. با این صعود، گاوها برای افزایش قیمت ها و عبور از سد مقاومتی پیش رو ۴.۶ دلاری تلاش خواهند کرد. درصورت موفقیت گاوها، پولکادات می تواند به سطح قیمتی ۵.۵ دلاری برسد.

نمودار روزانه پولکادات

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه مسطح شده و شاخص RSI برای اولین بار به مدت یک ماه در محدوده ۵۰ قرار گرفته است. این موضوع نشان می دهد که فشار فروش کاهش یافته و گاوها در تلاش هستند که بازار را تحت سلطه خود بگیرند. با این حال، اگر قیمت ها به زیر سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه سقوط کند، پولکادات در بازه فشرده ای قرار خواهد گرفت. اما درصورتی که خرس ها قیمت ها را به زیر سطح حمایتی ۳.۵ دلاری کاهش دهند، این ارز به روند نزولی خود ادامه خواهد داد.

تحلیل لایت کوین (LTC)

لایت کوین به بالای بازه مقاومتی ۵۱ – ۵۲.۳ دلاری صعود کرد. در صورت تداوم این روند مثبت،‌ هدف بعدی سطح ۶۱ دلاری خواهد بود.

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۹ دلار) روند صعودی دارد و شاخص RSI نیز در محدوده خرید بیش از حد قرار دارد که نشان می دهند گاوها کنترل را در دست دارند. درصورتی که خرس ها موفق به پایین کشیدن قیمت ها به زیر ۵۱ دلار شوند، چنین حرکتی نشان می دهد که صعود گذشته دام گاوی بوده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx