تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، بایننس کوین،‌ کاردانو و بیت کوین کش

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، بایننس کوین،‌ کاردانو و بیت کوین کش
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2427 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، بایننس کوین،‌ کاردانو و بیت کوین کش

بیت کوین قدرتمند به نظر می رسد و شاخص ها حاکی از صعود دوباره به کانال ۱۴ هزار دلاری است. درحالی که انتظار می رود آلت کوین ها در کوتاه مدت عملکرد خوبی نداشته باشند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در تاریخ ۳۱ اکتبر، بیت کوین از سد مقاومتی پیش روی خود ۱۳۹۷۳ دلار عبور کرد و با ورود به کانال ۱۴ هزار دلاری در بازه ۱۴۱۰.۹ دلار قرار گرفت. با اینکه گاوها در حفظ قیمت ها بالای سد مقاومتی موفق نبودند، اما اجازه سقوط شدیدی را در قیمت ها به خرس ها ندادند.

نمودار روزانه بیت کوین

میانگین های متحرک نمایی ۱۰ روزه (۱۳۳۰۹ دلار) و میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱۱۵۰۵ دلار) شیب صعودی دارند و شاخص RSI نیز در محدوده خرید بیش از حد قرار دارد. همه این شاخص ها حاکی از دست برتر گاوها هستند. درصورتی که گاوها قیمت بیت کوین را بالای بازه ۱۴۰۰۰ دلار ببندند، روند صعودی آغاز خواهد شد و ممکن است تا ۱۶۵۰۰ دلار ادامه داشته باشد.

اما در صورتی که گاوها موفق به حفظ قیمت ها در بازه ۱۴۰۰۰ دلاری نشوند، ممکن است تریدرهای کوتاه مدت دست به فروش بزنند. اولین نشانه از تضعیف بیت کوین، ریزش قیمت این رمزارز به زیر میانگین متحرک نمایی ۱۰ روزه خواهد بود. اما درصورتی که قیمت ها به زیر سطح حمایت بحرانی ۱۲۴۶۰ دلار سقوط کند، خرس ها کنترل را از گاوها پس خواهند گرفت.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

در تاریخ ۳۰ اکتبر، بایننس کوین به زیر سطح حمایتی ۲۸.۵ دلار سقوط کرد اما موفق شد دوباره به این سطح بازگردد. نوسان شکل گرفته در نمودار در ۳۱ اکتبر حاکی از عدم قاطعیت بین خرس ها و گاوها است.

نمودار روزانه بایننس کوین

در حال حاضر خرس ها در تلاش هستند که قیمت ها را کاهش داده و دست برتر را در بازار داشته باشند. درصورتی که بایننس کوین به زیر ۲۷.۵ قرار بگیرد، احتمال سقوط به زیر ۲۴.۸۶ دلار افزایش خواهد یافت. میانگین متحرک نمایی ۱۰ روزه (۲۹.۴۷ دلار) شیب نزولی دارد و شاخص RSI در محدوده منفی قرار دارد که نشان می دهد خرس ها دست برتر را دارند و در کاهش قیمت ها مشکل خاصی نخواهند داشت. اما برخلاف این نظریه، درصورتی که بایننس کوین به بالای ۲۸.۵۰ دلار صعود کند، این رمزارز در روزهای آتی در این بازه به ثبات خواهد رسید.

تحلیل کاردانو (ADA)

در تاریخ ۲۶ اکتبر، کاردانو به زیر سطح حمایتی ۰.۰۸ دلاری سقوط کرد. درحال حاضر گاوها در تلاش هستند که از این سطح حمایتی دفاع کرده و قیمت ها را به بالای میانگین های متحرک افزایش بدهند.

نمودار روزانه کاردانو

اما میانگین متحرک نمایی ۱۰ روزه (۰.۹۸ دلار) شیب نزولی دارد و شاخص RSI نیز زیر محدوده ۴۳ قرار دارد که نشان می دهد خرس ها در کنترل هستند. درصورتی که کاردانو به زیر سطح مقاومتی سقوط کند، خرس ها برای کاهش قیمت ها به زیر بازه حمایتی ۰.۰۸ دلار تلاش خواهند کرد. در این صورت باید انتظار ریزش بیشتر تا ۰.۰۷ دلار را داشت. اما در صورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت ها به سطح میانگین های متحرک شوند، کاردانو می تواند تا ۰.۱۱ دلار صعود کند.

تحلیل بیت کوین کش (BCH)

با نگاه به نمودار زیر و در نظر گرفتن نوسانات می توان گفت که بین خرس ها و گاوها عدم قاطعیت دیده می شود. بنابراین باید چند روزی منتظر بود تا روند حرکتی جدید مشخص شود.

نمودار روزانه بیت کوین کش

میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI در محدوده ۵۹ قرار دارد که نشان می دهند گاوها دست برتر را دارند. درصورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت ها شوند، این رمزارز می تواند تا ۲۸۰ دلار و سپس تا ۲۹۶ دلار صعود کند. اما درصورتی که خرس ها کنترل را بدست بگیرند و قیمت ها را کاهش دهند، بیت کوین کش ممکن است تا سطح حمایت بحرانی ۲۴۲ دلار سقوط کند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx