تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2236 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک

با رسیدن به بالاترین سطح خود در سال جاری، گاوها در تلاش هستند که بازه ۱۴۱۰۰ دلاری را به منطقه حمایتی خود تبدیل کنند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در چند روز گذشته خرس ها حتی موفق نشدند قیمت بیت کوین را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۳۰۵۷ دلار) کاهش بدهند که نشان می دهد گاوها هیچ عجله ای برای فروختن بیت کوین های خود به جهت کسب سود نداشتند. این موضوع سبب شده است که قیمت این ارز دیجیتال به بالاترین سطح خود در سال جاری به سطح ۱۴۲۵۹ دلار برسد.

نمودار روزانه بیت کوین

میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI در محدوده فروش بیش از حد قرار دارد که نشان می دهند گاوها در کنترل هستند. درصورتی که آنها موفق شوند قیمت ها را بالای ۱۴۱۰۱ دلار نگه دارند، روند صعودی بعدی شکل خواهد گرفت. درصورتی که خرس ها موفق شوند قیمت ها را از سطوح کنونی و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش بدهند، این مسئله حاکی از قدرت گرفتن خرس ها خواهد بود. درصورتی که خرس ها موفق شوند، بیت کوین ممکن است به زیر سطح حمایتی ۱۲۴۶۰ دلاری سقوط کند.

تحلیل ریپل (XRP)

در تاریخ ۳ نوامبر، گاوها با خرید در سطوح قیمتی پایین موفق شدند قیمت ریپل را به سطح حمایتی ۰.۲۲ دلاری افزایش بدهند اما در افزایش قیمت ها به بالای میانگین های متحرک موفق نبودند. این مسئله نشان می دهد که خرس ها به شدت در حال دفاع هستند.

نمودار روزانه ریپل

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۲۴۴ دلار) شیب نزولی دارد و شاخص RSI در محدوده منفی قرار دارد که نشان می دهد خرس ها در کنترل هستند. درصورتی که خرس ها موفق به کاهش قیمت ها به زیر ۰.۲۲۹ دلار شوند، ریپل ممکن است به زیر ۰.۲۱ دلار سقوط کند. در این صورت با تداوم روند نزولی، این ارز ممکن است حتی تا سطح حمایتی ۰.۱۹ دلار ریزش کند. اما برخلاف این فرضیه، درصورتی که قیمت ریپل از سطح کنونی افزایش یابد، این ارز در روزهای آتی در بازه فشرده ای معامله خواهد شد.

تحلیل بیت کوین کش (BCH)

در تاریخ ۳ نوامبر، بیت کوین کش به زیر ۲۳۱.۹ دلار ریزش کرد، اما گاوها شروع به خرید کردند و روند نزولی را در ۲۳۰.۹ دلار متوقف کردند.

نمودار روزانه بیت کوین کش

این مسئله نشان می دهد که گاوها به شدت در حال دفاع از بازه حمایتی ۲۳۱ دلاری هستند. با این حال، میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۵۵ دلار) روند نزولی دارد و شاخص RSI زیر ۴۲ قرار دارد که نشان از برتری خرس ها در بازار است. بنابراین انتظار می رود که خرس ها با افزایش فشار خود مانع از افزایش قیمت ها به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شوند. درصورتی که قیمت ها از سطوح کنونی کاهش یابد، و به زیر ۲۳۱.۹ دلار کاهش یابد، روند نزولی می تواند تا سطوح ۲۱۰ دلار و سپس ۲۰۰ دلار ادامه پیدا کند. اما درصورتی که قیمت ها به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه افزایش یابد، بیت کوین کش می تواند به بازه های مقاومتی ۲۷۲ و ۲۸۰ دلاری صعود کند.

تحلیل چین لینک (LINK)

روز گذشته چین لینک به زیر خط روند صعودی نزول کرد، اما گاوها با افزایش خرید، قیمت ها را به سطح حمایتی ۹.۷ دلار افزایش دادند. اما خرس ها اجازه پیشروی بیشتر را به گاوها نخواهند داد و تلاش خواهند کرد که مانع از صعود چین لینک به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۱ دلار) و سپس به ۱۱.۱ دلار شوند.

نمودار روزانه چین لینک

میانگین های متحرک شیب نزولی دارند و شاخص RSI به زیر ۴۴ نزول کرده که حاکی از برتری خرس ها هستند. درصورتی که خرس ها موفق به پایین کشیدن قیمت ها به زیر ۹.۷ دلار شوند، چین لینک ممکن است تا ۸.۳ و بعد به ۶.۹ دلار سقوط کند.

اما درصورتی گاوها قیمت ها را از سطوح کنونی افزایش بدهند، این رمزارز ممکن است تا ۱۳.۲ دلار صعود کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx