تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و پولکادات

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و پولکادات
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2544 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و پولکادات

در صورتی که بیت کوین و آلت کوین ها موفق به صعود از سطوح مقاومتی خود نشوند، ممکن است با اصلاح عمیق تری مواجه شوند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

عملکرد بیت کوین در تاریخ ۲۲ سپتامبر ناشی از عدم قاطعیت بین گاوها و خرس ها بوده است. درصورتی که گاوها دوباره موفق به افزایش قیمت ها بالای ۱۰۶۲۵ دلار شوند، می توان انتظار افزایش قیمت ها تا ۱۱۱۹۷ دلار را داشت.

تحلیل بیت کوین (BTC)

نمودار روزانه بیت کوین

در صورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت ها بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه و بالای خط روند نزولی شوند، قیمت ها تا ۱۲۴۶۰ دلار ممکن است افزایش یابد. در صورت شکست مقاومت، روند صعودی تداوم خواهد داشت. اما در صورتی که قیمت ها به زیر ۱۰۶۲۵ دلار یا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه ریزش پیدا کنند، خرس ها دوباره برای پایین بردن قیمت ها به زیر سطح حمایتی ۹۸۳۵ دلار تلاش خواهند کرد. اگر تلاش خرس ها موفقیت آمیز باشد، سقوط تا ۹۲۰۴ دلار ادامه خواهد داشت.

روند نزولی میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه و روند صعودی میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه، نشان از توازن بین عرضه و تقاضا است. بنابراین در چند روزه آتی باید شاهد قرار گرفتن بیت کوین در بازه فشرده ای باشیم.

تحلیل ریپل (XRP)

ریپل در تاریخ ۲۱ سپتامبر در بازه قیمتی ۰.۲۳ دلار معامله شد. از آن تاریخ به بعد خرس ها به گاوها اجازه نداده اند که کنترل بازار را بدست بگیرند. خرس ها دوباره برای پایین کشیدن قیمت ها به زیر ۰.۲۲ دلار و تداوم روند نزولی تلاش خواهند.

نمودار روزانه ریپل

در صورت موفقیت خرس ها، قیمت ها به زیر میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه (۰.۲۱ دلار) ریزش خواهند کرد. در مقابل، گاوها برای دفاع از این سطح که می تواند سطح مقاومتی خوبی باشد تلاش خواهند کرد. در صورتی که شاهد صعود از خط روند نزولی باشیم، حرکت به سطح میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۰.۲۶ دلار) ممکن خواهد بود که در این صورت قیمت ها روند صعودی به خود خواهد گرفت.

تحلیل بیت کوین کش (BCH)

در تاریخ ۲۲ سپتامبر گاوها در قیمت های پایین شروع به خرید کردند اما امروز موفق به حفظ فشار نشدند. با شکست گاوها، خرس ها کنترل بازار را به دست گرفته اند و با فروش در تلاش هستند که قیمت ها را به زیر سطح بحرانی ۲۰۰ دلاری برسانند.

تحلیل بیت کوین کش (BCH)

نمودار روزانه بیت کوین کش

قیمت ها زیر میانگین های متحرک ساده و نمایی که هر دو روند نزولی به خود گرفته اند قرار دارند. شاخص RSI نیز منفی است. همه این آمار و ارقام گویای برتری خرس ها در بازار است. در صورتی که سطح حمایتی ۲۰۰ دلاری شکسته شود، بیت کوین کش روند نزولی جدیدی را شروع خواهد کرد که ممکن است قیمت ها تا ۱۴۰ دلار سقوط کنند. اما در صورتی که قیمت ها از سطح ۲۰۰ دلاری بالاتر رود، می توان انتظار صعود تا ۲۴۳ دلار را داشت.

تحلیل پولکادات (DOT)

پولکادات در سطح حمایتی ۴ دلاری شاهد رقابت سختی بین خرس ها و گاوها بوده است.

تحلیل پولکادات (DOT)

نمودار روزانه پولکادات

نمودار فوق نشان دهنده عدم قاطعیت بین این دو دسته بوده است و هیچ یک موفق نشده در بازار خود را به کرسی بنشاند. در صورتی که خرس ها قیمت ها را تا ۳.۹ دلار پایین بیاورند، سقوط تا ۳.۵ دلار ممکن خواهد بود. این سطح، سطح حمایتی مهمی است که باید از آن دفاع شود چون در صورت شکست این سد، ریزش قیمت ها تا ۲.۶ دلار و سپس ۲ دلار محتمل خواهد بود. اما برعکس، اگر خرس ها موفق به افزایش قیمت ها تا سطح ۴.۵ دلاری شوند، صعود به ۴.۹ دلار ممکن خواهد بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx