تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، چین لینک و لایت کوین

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، چین لینک و لایت کوین
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2187 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، چین لینک و لایت کوین

بیت کوین پس از رسیدن به بالاترین سطح خود در سال ۲۰۲۰ آماده به ثبات رسیدن در روزهای آتی است. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در دو روز گذشته روند صعودی بیت کوین بسیار قدرتمند بوده است. در حالی که بسیاری از سرمایه گذاران اعتقاد داشتند که سطح ۱۷۲۰۰ دلاری به عنوان سد مقاومتی مقابل بیت کوین قرار خواهد گرفت اما بیت کوین به راحتی از این سد عبور کرد. با این وجود، به نظر می رسد بیت کوین نیاز به استراحت دارد. این ارز از اوایل ماه اکتبر روند حرکتی تندی داشته است. درصورتی که بیت کوین با این سرعت پیشروی کند، به زودی خسته خواهد شد. پس توقفی کوتاه مدت می تواند برای بیت کوین مفید باشد.

نمودار روزانه بیت کوین

درصورتی که قیمت بیت کوین تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۵۵۲۸ دلار) اصلاح شود، می تواند نشانه خوبی باشد. اما درصورتی که اصلاح نشود، ممکن است در بازه ۱۶۵۰۰ – ۱۸۵۰۰ دلاری قرار گیرد. برخلاف این نظریه، درصورتی که بیت کوین بدون توقف رو به جلو حرکت کند، احتمال حفظ قیمت ها در سطوح بالا کاهش می یابد. در چنین شرایطی اصلاح بسیار خطرناک خواهد بود، چون تا سطح ۱۲۵۰۰ دلاری، سطح حمایتی مهمی وجود ندارد. در یک ماه گذشته شاخص RSI بین ۷۰ و ۸۴ قرار گرفته است که نشان دهنده قدرتمند بودن رویه بیت کوین است. اما از طرفی دیگر، این اعداد حاکی از طولانی مدت شدن رویه جاری هستند. از این رو تریدرها باید مراقب طمع خود باشند، تا با ضررهای شدید غافلگیر نشوند.

تحلیل ریپل (XRP)

بالاخره ریپل در تاریخ ۱۷ نوامبر موفق شد به هدف ۰.۳۰ دلاری خود برسد. اما برخی از تریدرها برای کسب سود دست به فروش زدند و به همین دلیل روز گذشته ریپل شاهد اصلاح شدیدی بود. با این حال، گاوها در تلاش هستند که رویه نزولی را در بازه ۰.۲۷ دلاری متوقف کنند.

نمودار روزانه ریپل

درصورتی که گاوها موفق شوند، آنها بار دیگر برای افزایش قیمت ها تا بازه مقاومتی ۰.۳۰ دلاری تلاش خواهند کرد. به نظر می رسد که خرس ها در بازه ۰.۳۲ دلاری سد مقاومتی دیگری را ایجاد کنند. اما درصورتی که ریپل به زیر ۰.۲۷ دلار سقوط کند، سقوط تا ۰.۲۶ ممکن خواهد بود. میانگین های متحرک روند صعودی دارند و شاخص RSI در محدوده خرید بیش از حد قرار دارد که نشان می دهند گاوها دست بالا را دارند.

تحلیل چین لینک (LINK)

در تاریخ ۱۷ نوامبر، چین لینک از سد مقاومتی ۱۳.۲۸ دلاری عبور کرد اما گاوها موفق به حفظ قیمت ها نشدند. این مسئله نشان می دهد که خرس ها در تلاش برای پایین کشیدن قیمت ها به زیر این سد مقاومتی هستند.

نمودار روزانه چین لینک

درصورتی که این رمزارز به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۲.۲۶ دلار) سقوط کند، روند صعودی برعکس خواهد شد. اما درصورتی که گاوها موفق به حفظ قیمت ها بالای سطح ۱۳.۲۸ دلاری شوند، چین لینک ممکن است تا ۱۹.۲۷ دلار پیش برود.

میانگین های متحرک صعودی هستند و شاخص RSI در محدوده ۵۷ قرار دارد که نشان دهنده برتری گاوها هستند.

تحلیل لایت کوین (LTC)

درحال حاضر لایت کوین شاهد افت قیمت خود در یک روند صعودی است. نمودار زیر نشان می دهد که در سطح ۶۸.۹ دلاری حجم خرید افزایش یافته است. این موضوع نشان می دهد که گاوها سطح ۶۸.۹ دلاری را به سطح حمایتی خود تبدیل کرده اند.

نمودار روزانه لایت کوین

میانگین های متحرک روند صعودی دارند و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان می دهند گاوها در کنترل هستند. گاوها برای عبور قیمت ها از سد مقاومتی ۷۷.۲ دلاری تلاش خواهند کرد. درصورتی که موفق شوند به روند صعودی ادامه بدهند، این رمزارز ممکن است تا ۱۰۰ دلار صعود کند. اما درصورتی که خرس ها موفق شوند قیمت ها را به زیر سطح حمایتی ۶۸.۹ دلاری کاهش بدهند، این موضوع بیانگر ضعیف شدن روند صعودی خواهد بود. درصورتی که لایت کوین به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۶۲.۹ دلار) سقوط کند، خرس ها کنترل را از گاوها پس خواهند گرفت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx