تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و بیت کوین کش

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و بیت کوین کش
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2387 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و بیت کوین کش

با نیاز بیت کوین برای به ثبات رسیدن، آلت کوین ها نیز در تلاش برای صعود خود هستند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل اتریوم (ETH)

روز گذشته اتریوم موفق شد از سد مقاومتی ۴۸۸.۱ دلاری پیش روی خود عبور کند اما موفق به حفظ قیمت ها نبود. این مسئله نشان می دهد که خرس ها به صورت سرسختانه از این سطح دفاع می کنند.

نمودار روزانه اتریوم

درصورتی که قیمت ها به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۴۲ دلار) سقوط نکند، این موضوع بیانگر افزایش خرید در قیمت های پایین خواهد بود. و اگر اتریوم نزدیک سد مقاومتی به ثبات برسد، احتمال عبور از این سد مقاومتی افزایش خواهد یافت. درصورتی که قیمت این ارز بالای بازه ۴۸۸.۱ دلاری حفظ شود، صعود تا ۵۲۰ و سپس ۵۵۰ دلار ممکن خواهد بود. اما درصورتی که قیمت ها به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش یابند، می توان گفت که رویه اتریوم تضعیف شده است. سقوط به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۳۹۹ دلار) شرایط را به نفع خرس ها تغییر خواهد داد.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

روز گذشته بایننس کوین موفق به عبور از بازه ۲۷.۳ – ۲۸.۹۷ دلاری نشد. این مسئله نشان می دهد که در سطوح بالا تقاضا وجود ندارد.

نمودار روزانه بایننس کوین

با این وجود به نظر نمی رسد که بازه فشرده فوق خیلی طولانی مدت باشد. به زودی این ارز از این بازه خارج شد. پیش بینی جهت خروج از این بازه کار دشواری است چون در حال حاضر بین تقاضا و عرضه ثبات برقرار شده است. درصورت افزایش قیمت ها از این سطح، می توان انتظار صعود تا ۳۲ دلار را داشت. اما درصورت ریزش قیمت ها به زیر ۲۷.۳ دلار، بایننس کوین ممکن است تا سطح حمایت بحرانی ۲۵.۶ دلاری سقوط کند.

تحلیل پولکادات (DOT)

در ۱۶ نوامبر پولکادات از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴.۴ دلاری) عبور کرد و به سد مقاومتی ۴.۹۵ دلاری  در ۱۷ نوامبر رسید. در حال حاضر خرس ها در تلاش برای حفظ پولکادات در بازه فشرده ای برای روزهای آتی هستند.

نمودار روزانه پولکادات

با این وجود صعودی بودن میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و قرار داشتن شاخص RSI در محدوده مثبت نشان می دهند که گاوها دست بالا را دارند. درصورت افزایش قیمت ها از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، گاوها برای عبور از مانع ۴.۹ دلاری تلاش خواهند کرد. در صورت پشت سر گذاشتن این مانع، این ارز می تواند تا ۵.۵ دلار صعود کند. اما برخلاف این نظریه، درصورت ریزش پولکادات به زیر میانگین های متحرک، این ارز در بازه ۳.۸ – ۴.۹ دلاری در روزهای آتی معامله خواهد شد.

تحلیل بیت کوین کش (BCH)

بیت کوین کش در میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۵۵ دلار) با مقاومت شدیدی روبه رو شده است و این روند مدتی است که ادامه دارد. این موضوع نشانه خوبی نیست چون نشان می دهد که گاوها توانایی جذب فروش ها توسط خرس ها و افزایش قیمت ها را ندارند.

نمودار روزانه بیت کوین کش

و حالا قیمت ها به زیر میانگین های متحرک ریزش کرده و خرس ها برای کاهش هر چه بیشتر قیمت ها به زیر سطح حمایتی ۲۴۲ دلاری تلاش خواهند کرد. درصورتی که موفق شوند، این ارز به زیر سطح حمایتی بعدی ۲۳۱ دلار سقوط خواهد کرد. سقوط به زیر ۲۳۱ دلار احتمال سقوط هرچه بیشتر تا ۲۰۰ دلار را افزایش خواهد داد. اما درصورتی که این ارز از سطح ۲۳۱ دلاری بتواند قیمت خود را افزایش دهد، این رمزارز در بازه فشرده ای در روزهای آتی قرار خواهد گرفت. میانگین های متحرک مسطح و شاخص RSI منفی حاکی از برتری نسبی خرس ها هستند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx