تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، لایت کوین، بایننس کوین و پولکادات

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، لایت کوین، بایننس کوین و پولکادات
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2116 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، لایت کوین، بایننس کوین و پولکادات

انتظار می رود که در روزهای آتی شاهد رشد برخی از آلت کوین ها با تداوم روند صعودی بیت کوین باشیم. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل اتریوم (ETH)

اتریوم به سد مقاومتی پیش روی خود ۴۸۸.۱ دلار نزدیک شده و در این سد با مقاومت شدید خرس ها روبه رو شده است.

نمودار روزانه اترویم

درصورتی که قیمت ها به زیر این سد مقاومتی ریزش کنند، و گاوها اجازه تداوم ریزش را ندهند، احتمال صعود از این سد مقاومتی افزایش خواهد یافت. در این صورت می توان انتظار رسیدن اتریوم به ۵۲۰ دلار و سپس ۵۵۰ دلار را داشت. میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI در محدوده ۶۱ قرار دارد که نشان می دهند گاوها دست برتر را دارند. اما درصورتی که قیمت ها از سطوح کنونی و یا به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۳۵ دلار) سقوط کند،‌ خرس ها کنترل شرایط را در دست خواهند گرفت.

تحلیل لایت کوین (LTC)

لایت کوین با اوج گیری خود موفق به شکست و عبور از سد مقاومتی ۶۸.۹ دلاری شد. درصورتی که گاوها موفق به حفظ قیمت ها شوند، احتمالا روند صعودی جدیدی آغاز خواهد شد. در این روند جدید هدف رسیدن به ۸۰ و سپس ۱۰۰ دلار خواهد بود.

نمودار روزانه لایت کوین

هرچند که، به نظر نمی رسد خرس ها به این راحتی تسلیم شوند. خرس ها برای پایین کشیدن قیمت ها به زیر ۶۸.۹ دلار تلاش خواهند کرد، در صورت موفقیت خرس ها می توان به این نتیجه رسید که در محدوده بازه ۷۰ دلاری، فشار فروش شدیدی وجود دارد. درصورتی که قیمت ها به زیر ۶۸.۹ دلار ریزش کند، خرس ها برای سقوط هر چه بیشتر لایت کوین تا سطح حمایتی ۶۴ دلاری تلاش خواهند کرد. اگر خرس ها موفق به انجام این کار شوند، این موضوع حاکی از تضعیف روند صعودی خواهد بود.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

درحال حاضر خرس ها در تلاش هستند که بایننس کوین را به داخل بازه فشرده ۲۷.۳ – ۲۸.۹ دلاری پایین بکشند. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۸.۹ دلار) روند نزولی دارد و شاخص RSI زیر محدوده ۴۷ قرار دارد که حاکی از برتری خرس ها هستند.

نمودار روزانه بایننس کوین

درصورتی که بایننس کوین به زیر ۲۷.۳۰ دلار سقوط کند، روند نزولی تا ۲۵.۶ دلار تداوم خواهد داشت. سطح ۲۵.۶ دلاری سطح حمایتی بسیار مهمی است و گاوها موفق شده اند دو بار از این سطح به خوبی دفاع کنند. صعود قدرتمند از این سطح حمایتی باعث ثبات این رمزارز و قرار گرفتن در بازه فشرده ۲۵.۶ – ۳۲ دلاری خواهد شد. اما برخلاف این نظریه، در حالتی که قیمت بایننس کوین از سطوح فعلی افزایش پیدا کند و از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه عبور کند،‌ گاوها بار دیگر برای افزایش قیمت ها بالای ۲۸.۹ دلار تلاش خواهند کرد. درصورتی که موفق شوند، می توان انتظار رسیدن به سطوح ۳۰ و سپس ۳۲ دلاری را داشت.

تحلیل پولکادات (DOT)

در تاریخ ۱۲ نوامبر پولکادات موفق به عبور از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴.۳ دلاری) شد اما گاوها در عبور از سد مقاومتی ۴.۶ دلاری موفق نبودند. این مسئله نشان می دهد که در سطوح قیمتی بالا تقاضای چندانی برای خرید وجود ندارد.

نمودار روزانه پولکادات

با این وجود هنوز گاوها تسلیم نشده و در تلاش هستند که از سد مقاومتی عبور کنند. درصورتی که موفق شوند، رسیدن به ۴.۹ دلار ممکن خواهد بود. اما درصورتی که قیمت ها از سطوح کنونی کاهش پیدا کنند، می توان انتظار سقوط تا ۳.۸ دلار را داشت. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شیب صعودی دارد و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان می دهند گاوها دست بالا را دارند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx