تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، چین لینک و بیت کوین کش

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، چین لینک و بیت کوین کش
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2069 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، چین لینک و بیت کوین کش

به نظر می رسد که بیت کوین و آلت کوین ها موفق به عبور از سد مقاومتی پیش روی خود بشوند، مسئله ای که نشان دهنده تسلط گاوها در بازار است. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

بررسی اتفاقات چند روز گذشته نشان می دهد که بین گاوها و خرس ها قاطعیت وجود نداشته، ولی روز گذشته گاوها تلاش کردند که از سد مقاومتی ۱۶ هزار دلاری عبور کنند.

نمودار روزانه بیت کوین

درصورتی که گاوها موفق به عبور از این سد مقاومتی شوند، هدف بعدی آنها رسیدن به سطح ۱۷۲۰۰ دلاری خواهد بود که بالاترین سطح بیت کوین خواهد بود. میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI در محدوده خرید بیش از حد قرار دارد که نشان می دهند گاوها دست برتر را دارند. برخلاف این نظریه درصورتی که گاوها موفق به حفظ قیمت ها در بالای ۱۶۰۰۰ دلار نشوند، این رمزارز در روزهای آتی در بازه ۱۴۰۰۰ – ۱۶۰۰۰ دلار معامله خواهد شد. سقوط به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۴۲۴۲ دلار) اولین نشانه ضعف بیت کوین خواهد بود.

تحلیل ریپل (XRP)

در تاریخ ۱۰ نوامبر گاوها موفق به عبور از سد مقاومتی ۰.۲۶ دلاری شدند، اما در حفظ قیمت ها موفق نبودند. این مسئله حاکی از فروش در سطوح بالاست. اما نکته مثبت این است که گاوها اجازه سقوط قیمت این رمزارز را به زیر میانگین ها ندادند.

نمودار روزانه ریپل

هم اکنون گاوها در تلاش هستند که دوباره قیمت ها را به بالای ۰.۲۶ دلار افزایش بدهند، درصورتی که موفق شوند روند صعودی جدیدی شکل خواهد گرفت. هدف این روند رو به بالا رسیدن به سطح ۰.۳۰ دلاری خواهد بود. هر چند که تلاش های مکرر برای عبور از سد مقاومتی معمولا باعث تضعیف می شود. شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد و میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۲۴ دلار) شیب صعودی دارد که نشان می دهد گاوها در کنترل هستند. اما برعکس، درصورتی که قیمت ها از سطوح کنونی ریزش کنند، می توان انتظار ریزش تا ۰.۲۲ دلار را داشت.

تحلیل چین لینک (LINK)

در چند روز گذشته چین لینک نزدیک محدوده سد مقاومتی ۱۳.۲۸ دلاری معامله شده است. معمولا ثبات قیمت ها نزدیک محدوده مقاومتی به عبور از این سطح منجر می شود.

نمودار روزانه چین لینک

درصورتی که قیمت ها در سطح ۱۳.۲۸ دلار بسته شوند، روند صعودی جدیدی شکل خواهد گرفت که هدف رسیدن به سطح ۱۹.۲۷ دلار خواهد بود. میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان می دهند گاوها بازار را تحت کنترل خود دارند. اما در صورتی که قیمت ها ریزش ناگهانی داشته باشند، شرایط به نفع خرس ها تغییر خواهد کرد. چنین موضوعی سبب افزایش فروش از سمت تریدرهای کوتاه مدت خواهد شد. ریزش به زیر ۹.۷۶ دلار ممکن است باعث سقوط تا ۷.۳۰ دلار شود.

تحلیل بیت کوین کش (BCH)

بیت کوین کش در تلاش برای افزایش قیمت خود از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۵۷ دار) است. این موضوع نشان دهنده عدم جدیت در گاوها می تواند باشد. چون به نظر می رسد آنها نسبت به رسیدن این رمزارز به سطح ۲۸۰ دلار مردد هستند.

نمودار روزانه بیت کوین کش

شاخص RSI نیز در حال تضعیف شدن است که نشان دهنده ضعف حرکتی گاوها است. درصورتی که قیمت ها به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش پیدا کنند، بیت کوین کش ممکن است به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲۴۵ دلار) و سپس به ۲۳۱ دلار سقوط کند. اما درصورتی که گاوها قیمت ها را افزایش بدهند و از سطح ۲۷۲ دلاری عبور کنند و به بازه مقاومتی ۲۸۰ دلاری برسند، شرایط به نفع گاوها تغییر خواهد کرد. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه مسطح شده و شاخص RSI در محدوده نقطه میانی قرار دارد که حاکی از معامله شدن این رمزارز در بازه فشرده ای در کوتاه مدت هستند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx