تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2272 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین

با درنظر گرفتن این موضوع که گاوها بازار را تحت سلطه خود دارند، انتظار می رود که در روزهای آتی آلت کوین ها روند صعودی داشته باشند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل اتریوم (ETH)

نوسان چند روزه گذشته حاکی از عدم اطمینان به وضعیت بازار در بین تریدرها بوده است. اما این عدم اطمینان، با آغاز روند صعودی جدیدی پایان یافت، که نشان می دهد گاوها با افزایش حجم خرید، موفق به تحت کنترل گرفتن شرایط شده و جایگاه خود را در بازار تثبیت کرده اند.

نمودار روزانه اتریوم

درصورتی که گاوها موفق به حفظ قیمت ها در سطوح کنونی شوند، ممکن است اتریوم تا سد مقاومتی پیش رو ۴۸۸ دلاری پیش برود. درصورتی که این رمزارز موفق به بستن و حفظ قیمت ها شود، روند صعودی تداوم خواهد داشت. درصورت تداوم روند صعودی، اتریوم برای رسیدن به سطح ۵۲۰ دلار و حتی ۵۵۰ دلار تلاش خواهد کرد. میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان می دهند گاوها دست برتر را دارند. اما برخلاف این نظریه، درصورتی که قیمت ها کاهش یابند و این رمزارز به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۱۸ دلار) سقوط کند، این مسئله حاکی از دفاع قدرتمند خرس ها خواهد بود. درصورت تداوم نزول، خرس ها برای کاهش قیمت ها به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۳۸۲ دلار) تلاش خواهند کرد.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

با نگاه به نمودار زیر می توان گفت که در حال حاضر عدم قاطعیت بین تریدرها وجود دارد. از طرفی، میانگین های متحرک مسطح شده و شاخص RSI در نقطه میانی قرار دارد که حاکی از برقراری توازن بین خرس ها و گاوها است.

نمودار روزانه بایننس کوین

درصورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت ها از سطوح میانگین های متحرک شوند و از سد مقاومتی پیش رو ۳۰ دلاری عبور کنند، بایننس کوین می تواند تا ۳۲ و سپس ۳۳.۳ دلار صعود کند. اما درصورتی که قیمت ها از سطوح فعلی افت کنند، خرس ها برای پایین کشیدن بایننس کوین به زیر محدوده حمایتی ۲۵.۶ دلاری تلاش خواهند کرد. روند حرکتی بعدی در صورت افزایش قیمت ها به بالای ۳۳.۳ دلار و یا ریزش قیمت ها به زیر ۲۵.۶ دلار شکل خواهد گرفت.

تحلیل پولکادات (DOT)

هم اکنون پولکادات در نقطه میانی بازه ۳.۸۰ – ۴.۹۵ دلاری قرار دارد. تا زمانی که این رمزارز بالای میانگین های متحرک قرار داشته باشد، گاوها برای افزایش قیمت ها تا سد مقاومتی بازه تلاش خواهند کرد.

نمودار روزانه پولکادات

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴.۲۹ دلار) شیب صعودی دارد و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که حاکی از برتری نسبی گاوها در مقایسه با خرس ها است. درصورت عبور پولکادات از بازه ۴.۹۵ دلاری، این رمزارز ممکن است تا ۵.۵ دلار صعود کند. اما درصورت ریزش قیمت ها به زیر ۴.۹۵ دلار، این ارز در روزهای آتی در بازه فشرده ای قرار خواهد گرفت. درصورت سقوط قیمت ها به زیر میانگین های متحرک می توان گفت که گاوها تسلیم خرس ها شده اند.

تحلیل لایت کوین (LTC)

لایت کوین موفق به افزایش قیمت ها از سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۶.۷۵ دلار) شد که نشان می دهد گاوها در سطوح پایین مشغول به خرید بوده اند. حالا گاوها برای افزایش قیمت ها تا سد مقاومتی پیش رو ۶۴ دلاری تلاش خواهند کرد.

نمودار روزانه لایت کوین

شاخص RSI مثلث متقارنی را شکل داده است. درصورت عبور از این مثلث، احتمال صعود به ۶۴ دلار افزایش پیدا می کند. اما درصورت ریزش به زیر این مثلث، قیمت ها ممکن است به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه سقوط کند. در حال حاضر، میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان دهنده برتری گاوها هستند. درصورتی که سد حمایتی ۵۶.۵ دلاری شکسته شود، خرس ها کنترل را به دست خواهند گرفت و این ارمزارز ممکن است تا ۵۱ دلار سقوط کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx